شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی#سوریان#لندن#المپیک

نوروزی: سوریان گفت هیچ کشتی‌گیری بدون انتخابی به مسابقه نمی‌رود/ دنبال هیچ پست و سمتی نیستم


نوروزی: سوریان گفت هیچ کشتی‌گیری بدون انتخابی به مسابقه نمی‌رود/ دنبال هیچ پست و سمتی نیستم

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن از نشست و جلسه صمیمی‌اش با نایب رئیس فدراسیون کشتی خبر داد و گفت: سوریان گفت هیچ کشتی‌گیری بدون گذر از فیلتر انتخابی به مسابقه‌ای اعزام نخواهد شد.

امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جلسه روز گذشته‌اش (8 دی) با حمید سوریان اظهار داشت: در این نشست من مشکلات و خواسته اهالی کشتی را مطرح کردم. حتی گفتم که هرگز دنبال گرفتن پست و سمت نیستم، هیچ چیزی هم از کشتی نمی‌خواهم و هیچ وقت هم سراغ کشتی نخواهم آمد فقط می‌خواهم مشکلات جمع شود و حاشیه‌ای در کشتی نباشد و حق به حق دار برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به نتیجه خوبی هم رسیدیم و سوریان تاکید کرد که مسابقه انتخابی تمام و کمال برگزار می‌شود و همه قهرمانان مراحل انتخابی را طی خواهند کرد. او قول داد که هیچ کشتی‌گیری بدون انتخابی به جایی اعزام نخواهد شد. همه از فیلتر انتخابی رد شده و بهترین‌ها در نهایت به عضویت تیم ملی در خواهند آمد. همچنین در مورد فرآیند انتخاب مربیان هم صحبت کردیم که قرار شد روی آن هم نظارت شود تا خدای ناکرده حقی از کسی که مربی سازنده واقعی است، ضایع نشود.

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: حمید سوریان از قهرمانان بزرگ کشتی ماست، به هرحال قهرمانان بزرگ ما مثل قاسم رضایی، سعید عبدولی، طالب نعمت پور، مهدی محمدی، افشین بیابانگرد و باقی قهرمانان و همه مربیان سازنده در پیشرفت کشتی باید نقش ایفا کرده و به فدراسیون کمک کنند.

نوروزی در خاتمه بار دیگر تاکید کرد که هیچ توقع و خواسته‌ای از کشتی ندارد و گفت: دنبال هیچ پست و سمتی نیستم، فقط دوست دارم احترام‌ها حفظ شده و حق کشتی‌گیر و مربی تضییع نشود. ما از اینکه پرچم کشورمان با کشتی بالا برود، خوشحال شده و به خود می‌بالیم. اگر عدالت نباشد کشتی نابود خواهد شد. از دوست و قهرمان عزیزمان حمید سوریان و همچنین علیرضا دبیر هم ممنونم که وقت گذاشته و در راستای حل مشکلات با هم صحبت کردیم. همه ما موفقیت کشتی را می‌خواهیم.



انتهای پیام/