ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا تهران، درباره عملکرد شاگردانش در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در نیم‌فصل اول بازی‌ها خیلی به‌هم نزدیک بود که اگر نگاهی به جدول هم بیاندازیم کاملا این مسئله روشن است. تیم سایپا هم بازی های خوبی انجام داد ولی از نظر نتیجه آن چیزی که مد نظر باشگاه و کادر فنی بود متاسفانه حاصل نشد.

وی افزود: امیدوارم برای ادامه رقابت‌ها بتوانیم ضعف‌های تیم را به خوبی مدیریت کنیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم. تیم سایپا امسال یک تیم کاملا جوان است و با بودجه کمی بسته شد هر چند از همان ابتدا نیز اعلام کردیم هدفگذاری ما رفتن روی سکو و یا حضور 100 درصدی در پلی آف نیست اما این موارد دلیل نمی‌شود که بخواهیم پتانسیل تیم را نادیده بگیریم. تیم خوبی داریم و قطعا در صورت برنامه‌ریزی مناسب‌تر می‌توانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم و به امید خدا جزو 8 تیم برتر باشیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان پایتخت با اشاره به نقاط ضعف لیگ بیان کرد: یکی از مواردی که امسال تیم‌ها را تحت فشار قرار داد و به نوعی سطحی کیفی مسابقات را کاهش داد، 14 تیمی بودن لیگ بود، ابتدا به نحوه برگزاری مسابقات که به هر صورت فشرده بود رضایت دادیم اما با حضور 12 تیم که در ادامه یک تبصره در آئین‌نامه این اجازه را داد که 2 تیم دیگر اضافه شوند و طبیعتا مورد قبول هیچ تیمی نبود. در کنار این مورد بحث ویدیوچک هم که دیگر یک معضل همیشگی شده است باز وجود داشت و دارد.

شهنازی گفت: ویدیوچک فقط در سالن تهران وجود دارد و سایر باشگاه‌ها ندارند. البته سپاهان همت کرده و گویا این دستگاه را خریداری کرده است. در هر صورت ویدیوچک یک نیاز ضروری است و تا زمانی که قدمی برای آن برداشته نشود، حواشی همچنان پابرجا خواهد بود.

انتهای پیام// 3