شهر خبر

قهر سرمربی لیگ‌ برتری بعد از درگیری بازیکن و مربی در رختکن

گویا یک اتفاق در رختکن، شیرینی امتیاز گرفتن از پیکان را به کام پدیده تلخ کرده است

شایعه قهر داوود سیدعباسی سرمربی موقت پدیده به گوش می رسد.

به گزارش طرفداری، گرفتن یک امتیاز از پیکان تیمی که همین هفته قبل سپاهان را در اصفهان شکست داد و شگفتی ساز شد، برای پدیده قعر نشین کمتر از پیروزی نیست اما گویا بعد از این مساوی با ارزش اتفاقی در رختکن تیم رخ داده که شادی متوقف کردن پیکان را از بین برده است.

گویا بعد از پایان بازی پیکان و پدیده در رختکن تیم مشهدی بین میلاد فراهانی دروازه‌بان پدیده که در این بازی نیمکت نشین بود و سیروس سنگچولی مربی دروازه بانی تیم اختلافی پیش می آید و این اختلاف و حواشی ناشی از آن باعث دلخوری داوود سید عباسی سرمربی موقت پدیده می شود، به حدی که سیدعباسی به حالت قهر رختکن تیم را ترک می کند و به بازیکنانی که قصد داشتند مانع این کار شوند، می گوید دیگر حاضر به تحمل این شرایط و ادامه همکاری نیست.

یکی، دو بازیکن پدیده در گفتگوی تلفنی با خبرنگار طرفداری دلخوری و قهر داوود سید عباسی را تایید کرده اند اما آنها امیدوارند سید عباسی از روی ناراحتی این تصمیم را گرفته باشد و خیلی زود از تصمیم خود منصرف شود و به تمرین پدیده برگردد. باشگاه مشهدی هنوز هیچ واکنشی به صورت رسمی به این اتفاق نشان نداده است.

پدیده مشهد که فصل را با رضا مهاجری آغاز کرده بود، بعد از اعتصاب بازیکنان و خودداری آنها از سفر به کرمان برای بازی با مس رفسنجان، رضا مهاجری را کنار گذاشت و اکبر میثاقیان را به خدمت گرفت اما میثاقیان هم در پی کسب نتایج ضعیف برکنار شد تا داوود سید عباسی سرمربی موقت پدیده شود. تا قبل از اتفاقی که بعد از بازی با پیکان در رختکن پدیده رخ داد و شایعه قهر سید عباسی را در پی داشت، قرار بود استفان کوزین به مشهد برگردد و کنار داوود سیدعباسی هدایت تیم را بر عهده بگیرد. حالا باید دید سرنوشت دلخوری داوود سید عباسی چه می شود؟ باشگاه پدیده آماده است بلافاصله پس از راضی کردن داوود سیدعباسی به انصراف از کناره گیری شایعه قهر و دلخوری او را تکذیب کند و مدعی شود در پدیده آب از آب تکان نخورده و اختلاف پیش آمده در رختکن هم چیز خاصی نبوده است!

در حال حاضر فرهاد حمیداوی به عنوان مالک پدیده یا همان شهر خودرو اداره باشگاه را به اسماعیل حیدرپور و سید مهدی سید صالحی سپرده و این دو به ترتیب به عنوان قائم مقام و مدیر تیم فعالیت می کنند، این در حالی است که حمیداوی بعد از پس گرفتن پدیده از هیئت فوتبال خراسان مدیرعاملی باشگاه را به مسعود معمایی سپرده بود.