شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

افشاگری مربی استقلالی؛ آنها که سر قلیان عوض می‌کنند دنبال جای من هستند/ وقتی برای پسرم تعریف کنم می‌گوید به به چه پدری!

پیروز قربانی مدعی است مبارزه‌اش با ناپاکی در فوتبال این بار هم باعث برکناری‌اش شده است. 

افشاگری مربی استقلالی؛ آنها که سر قلیان عوض می‌کنند دنبال جای من هستند/ وقتی برای پسرم تعریف کنم می‌گوید به به چه پدری!
خبرورزشی -

مدافع اسبق استقلال از سمت سرمربیگری رایکا بابل نیز برکنار شد. موضوعی که با توجه به پیروزی هفته گذشته‌اش مشخص می‌کند اختلاف نظر بین او و مدیران بابت این اتفاق بوده است. 

پیروز قربانی در این زمینه گفت: فوتبال سالم تاوان دارد و من هم تاوان آن را دادم!

مربی برکنار شده رایکا بابل ادامه داد: با افتخار اخراج شدم و سال‌های آینده وقتی این اتفاق را برای پسرم تعریف کنم، می‌گوید به به چه پدری و قطعا به من افتخار خواهد کرد! زمان برد مرا اخراج کردند و به این افتخار می کنم. خدا را شکر پایم را از خطوطی که برای خودم ترسیم کردم کج نگذاشتم. تیمم هم خوب بازی می‌کرد؛ تیم جوانی که با اذعان تمام کارشناسان خوب بازی می کرد. 

وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: تیم من کم خرج‌ترین تیم لیگ بوده است. بروید قراردادهای تمام لیگ را بررسی کنید. مطمئنا رایکا جزو یکی دو تیم کم خرج ترین تیم های لیگ بوده که البته همین پول را هم نداده اند. کادرفنی من یک قران هم نگرفته است. من پنج ماه است که اینجا هستم و نه پارسال و نه امسال هیچ پولی به من نداده‌اند. از روزی که آمدم، ۵ بازی آخر فصل گذشته و ۱۱ بازی این فصل یک قران به من و کادرم نداده‌اند. پارسال توانستیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و امسال هم تیم ما جوان و آینده دار بود. نمی دانم دوستان چه انتظاری دارند. می ‌بردیم یک بامبول و می باختیم یک بامبول دیگر در می آوردند. صورتجلسه جلوی من می گذاشتند که امضا کنم و اگر تیمم تک رقمی نشود باید بدون پول، استعفا دهم. من قبول کردم و به شرط اینکه پول کادرم را بدهند. اما ندادند و دنبال پول ندادن هستند. در تیم ما هر کس که پولش را از این آقایان بخواهد اخراج می شد. 

پیروز قربانی در ادامه انتقاداتش نسبت به مدیریت این باشگاه گفت: در بوق و کرنا می کنند که برای فوتبال هزینه می کنیم. چه هزینه ای کردید؟ شما یک سری بازیکن بدبخت را گیر می آورید و از آنها پول می گیرید و سر تمرین می آورید تا هزینه تیم تان را از بازیکنان پولی در بیاورید! پیروز قربانی آمد و جلوی این کار را گرفت. آمارش را دارم. سر بازی ما پلاکارد آوردند که روی آن نوشته بود آقای قربانی شما که ادعای سلامت‌تان می‌شود، مدیران باشگاه از یک خانواده بی بضاعت ۳۰۰ میلیون گرفته‌اند! عکس آن را دارم و برای شما می فرستم. 

سرمربی برکنار شده رایکا با اشاره به تلاش برخی مربیان برای در اختیار گرفتن جایگاه مربیگری‌اش در این تیم گفت: دیگر بالاخره یک سری افراد بدبخت هستند! مربیانی که معلوم الحال هستند و پرونده‌های آنها در کمیته اخلاق هنوز باز است. مربیانی که افتخار می‌کنند ذغال می خرند و سری قلیان عوض می کنند! این مربیان هستند و طبیعی است که دنبال یک سری راهکار باشند که تیم بگیرند. برای من اما افتخار است که سلامت کار کردم و به آن افتخار می کنم. امیدوارم فوتبال ما برود به سمتی که آدم‌هایی که نباید در فوتبال باشند حذف شوند. از فردا هم شروع می کنم به ادامه دادن مبارزه ام با آدم هایی که نباید در فوتبال باشند. آدم هایی که در جاهای دیگر مشکل دارند ولی آمدند در فوتبال.

وی با اشاره به تکرار این اتفاق در دورانی که در سایپا حضور داشت گفت: بالاخره روز اول هم گفتم که در مسیری که در نظر گرفتم خودم ضرر کنم اما اینقدر تلاش و مبارزه می کنم تا فوتبال سالم شود. فردا اگر پسرم و امثال پسرم خواستند فوتبالیست شوند با آدم های سالم و سلامت کار کنند نه با یک سری آدم دروغگو. 

قربانی از بازیکنان جوان رایکا خواست تا با قدرت به کار خود ادامه دهند و تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند: بازیکنان رایکا مثل پسر خودم هستند. بازیکنان خوبی هستند که غیرت و تعصب دارند و به عنوان بازیکن حرفه ای باید کار خودشان را دنبال کنند. 

قربانی در پایان حرف‌هایش بااشاره به این موضوع که بابت مطالبات خود از رایکای بابل شکایت خواهد کرد گفت: صد درصد شکایت خواهم کرد. از قدیم گفتند از خرس یک مو کندن هم غنیمت است.