شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رزمایش#آتش#فلسطین#چهارشنبه#شبیه

برگزاری رزمایش «الرکن الشدید۲» در غزه؛ تفاوت تنها در تغییر زاویه آتش است+ گزارش اختصاصی


برگزاری رزمایش «الرکن الشدید2» در غزه؛ تفاوت تنها در تغییر زاویه آتش است+ گزارش اختصاصی

شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین عصر روز چهارشنبه در نوارغزه با مشارکت یازده گروه و با شبیه سازی عملیات به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوار غزه، شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین عصر چهارشنبه، رزمایش‌های نظامی مشترک را با عنوان «الرکن الشدید 2» برگزار کردند که در این رزمایش، یازده گروه مقاومت شرکت داشتند.

گروه‌های مقاومت، این رزمایش را با مهمات جنگی برگزار کردند که طی آن عملیات به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست شبیه سازی شده است.

رزمندگان فلسطینی در این رزمایش از تجهیزات زرهی و راکت اندازها استفاده کردند و همچنین اقدام به انجام عملیات هلی برن در پشت خطوط دشمن فرضی کردند.

ایمن نوفل از فرماندهان گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به خبرنگار تسنیم گفت مقاومت، مسئله اسیران را در راس اولویت‌های خود قرار داده  است و این رزمایش نظامی که در نوار  غزه برگزار می‌شود، تنها برای دفاع از غزه نیست، بلکه برای دفاع از تمام ملت فلسطین و مقدساتشان در هر جایی که حضور دارند، به شمار می‌رود.

خالد منصور فرمانده نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم به خبرنگار تسنیم گفت زمان برگزاری این رزمایش بیانگر آمادگی گروه‌های مقاومت برای تمام سناریوهاست.

وی خاطر نشان کرد رزمایش‌های نظامی جزئی اصیل از فعالیت نظامی است و تفاوت میان تمرین و رویارویی واقعی، فقط تغییر زاویه آتش است.

 

انتهای پیام/