شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#سپاهان

وحید قلیچ در گفتگو با خبر ورزشی:

شایسته‌تر از پرسپولیس برای قهرمانی نداریم/ یک عده حرف مفت زده بودند/ این ستاره پرسپولیس ۲ برابر پولی که گرفته زحمت می‌کشد/ سپاهان مغلوب عظمت پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: می دانستم سپاهان توانایی مقابله با پرسپولیس را ندارد و گفته بودم با پیروزی در این دیدار گام بلندی برای قهرمانی برمی داریم.

شایسته‌تر از پرسپولیس برای قهرمانی نداریم/ یک عده حرف مفت زده بودند/ این ستاره پرسپولیس ۲ برابر پولی که گرفته زحمت می‌کشد/ سپاهان مغلوب عظمت پرسپولیس
خبرورزشی -

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با برد شاگردان یحیی گل محمدی در زمین اراک به پایان رسید. وحید قلیچ در گفتگو با خبر ورزشی درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تاثیر این برد در نتایج بعدی شاگردان یحیی گل محمدی اظهاراتی را مطرح کرد:

پیش بینی‌تان از ال کلاسیکوی ایران چه بود؟

من از قبل گفته بودم که پرسپولیس این بازی را می برد. سپاهان تیم خوبی است و انصافاً یک تیم هجومی، دونده و جنگنده است اما اینقدر خوب نیست که بتواند پرسپولیس را ببرد. تیم پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد و مستحق این برد بود.

بازی را چطور دیدید؟

به نظرم پرسپولیس بسیار متفکرانه و با دقت بازی کرد. باید به سیدجلال حسینی و بقیه بازیکنان در خط دفاعی تبریک گفت که توانستند روبروی تیمی که خط هافبک و حمله خیلی خوبی دارد دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارند. حامد لک هم خوب از پس این بازی برآمد. سپاهانی ها خیلی تلاش کردند دروازه پرسپولیس را باز کنند ولی نشان دادند مقابل عظمت پرسپولیس تمرکزشان را از دست می دهند. به هر حال این تیم پنج سال است قهرمان لیگ شده و روبروی هر تیمی بازی می کند حریفش را تحت تاثیر قرار می دهد.

شایسته‌تر از پرسپولیس برای قهرمانی نداریم/ یک عده حرف مفت زده بودند/ این ستاره پرسپولیس ۲ برابر پولی که گرفته زحمت می‌کشد/ سپاهان مغلوب عظمت پرسپولیس

درباره گل کمال کامیابی نیا چه صحبتی دارید؟

به نظرم کمال فوق‌العاده بود. وقتی مهاجمان را مهار می‌کنند هافبک های یک تیم باید خودشان را به درون محوطه برسانند و کار را تمام کنند. کمال هم در این بازی ثابت کرد یحیی گل محمدی به او گفته بود که وقتی مهاجمان را مهار می‌کنند باید بروی و گل بزنی. ضربه سر کمال کار سپاهان را تمام کرد. البته باز هم می‌گویم سپاهان حریف قابل احترامی است ولی مقابل پرسپولیس محکوم به شکست است.

بازی در اراک تأثیری روی بازی دو تیم نگذاشته بود؟

نه! ولی اینکه یک عده حرف مفت زده بودند که چون پرسپولیس در اراک باخته این بازی را هم می بازد دیدند که پرسپولیس هر طلسمی را می شکند و این مزخرفات را باطل می کند.

نتیجه این بازی چه تاثیری در ادامه مسابقات پرسپولیس دارد؟

پرسپولیس با این برد به همه ثابت کرد شایسته ترین تیم برای قهرمانی است. پرسپولیس باید قهرمان شود و ششمین جام متوالی اش را بگیرد. هیچ تیمی در لیگ برتر شایسته قهرمانی در این مسابقات نیست. حتم دارم در هفته‌های بعد پرسپولیس به همین روند ادامه می‌دهد چون شکست دادن سپاهان اعتماد به نفس بازیکنان تیم را از قبل هم بیشتر کرد.

کدام بازیکن پرسپولیس در این بازی بهتر از بقیه بود؟

همه بچه‌های تیم مرد و مردانه جنگیدند و باید به همه آنها تبریک گفت، ولی وحید امیری ثابت کرد بازیکنی است که به اندازه ۲ برابر پولی که از باشگاه گرفته برای تیم زحمت می‌کشد و نوش جانش. این بازیکن واقعاً برای پرسپولیس نعمت است. او در دقایق بعد از گل به ویژه در اواخر بازی به خوبی خودش را با بازیکنان سپاهان درگیر می کرد و سرعت بازی آنها را می گرفت. وجود چنین بازیکنانی برای تیم پرسپولیس واقعا نعمت است.