شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوید محمدزاده

نوید محمدزاده هم خواننده شد + ویدئو

تیتراژ پایانی یک تئاتر با صدای نوید محمدزاده منتشر شده است.

نوید محمدزاده هم خواننده شد + ویدئو

تیتراژ پایانی یک تئاتر با صدای نوید محمدزاده منتشر شده است.

این تئاتر «بیگانه در خانه» نام دارد و در سال ۹۸ به روی صحنه رفته بود. نوید محمدزاده در این نمایش نقش یک پیرزن آلمانی را ایفا می کرد که چهره اش مشخص نبود. آواز محمدزاده در این تئاتر از زبان این پیرزن خوانده شده است.

نوید محمدزاده برخلاف برخی بازیگران دیگر به شکل جدی به خوانندگی نپرداخته اما پیش از این خوانندگی را در نمایش «شب آوازهایش را می خواند» را نیز هم تجربه کرده بود. او همچنین در فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» ساخته ی هومن سیدی هم در نقش یک خواننده ظاهر شد.

نوید محمدزاده متولد سال ۱۳۶۵ در تهران است. تا دو سالگی در تهران بود اما بعد از آن به ایلام رفت و تا پایان دوران راهنمایی در آنجا زندگی کرد. محمدزاده ۱۱ خواهر و برادر دارد و فرزند آخر خانواده است.

او دارای مدرک فوق دیپلم عمران است.

در نوجوانی به دلیل علاقه ی زیاد به فوتبال قصد داشت فوتبالیست شود و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان ، ساخته ی علی حاتمی آنچنان تحت تأثیر قرار گرفت که عاشق سینما شد و مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد. پس از آن به گفته ی خودش، با دیدن فیلم های قیصر و صورت زخمی دچار جنون هنری شد.

در سال ۸۲ با شرکت در کلاس های بازیگری در کرج، نزد مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، محمد یعقوبی و امیر قنبری آموزش دید.

محمدزاده در سال ۸۶ با بازی در یکی از نقش های فرعی فیلم سینمایی در میان ابرها، ساخته ی روح الله حجازی رسماً پا به عرصه ی سینما گذاشت.

پس از آن وارد تئاتر شد و در سال ۸۷ به خاطر نقش آفرینی اش در نمایش ماه در آب (به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی محمد کوروش نیا)، موفق شدن عنوان بهترین بازیگر مرد در جشنواره استان تهران را از آن خود کند.

در سال‌های ۹۰ و ۹۱ اجرای قسمت‌ هایی از برنامه ی دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌ شد را بر عهده داشت.

نوید محمدزاده در برنامه دوستان

در سال ۹۲ در فیلم تحسین شده ی عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان نقش آفرینی کرد، فیلمی که به دلیل اشارات صریحش به وقایع سال ۸۸ و دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد دچار ممیزی های زیادی شد و تا مدت ها توقیف بود تا آنکه بالاخره در سال ۹۷ اکران شد.

با این حال بازی نوید محمدزاده در این فیلم تحسین بسیاری از منتقدین را به دنبال داشت و در جشنواره فجر سال ۹۲ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، جایزه ای که درنهایت به رضا عطاران رسید. بسیاری اما محمدزاده را شایسته ی دریافت این جایزه می دانستند و او خود نیز یک بار در مصاحبه ای این اتفاق را تلخ‌ ترین اتفاق در زندگی هنریش توصیف کرد.

نوید محمدزاده و باران کوثری در نمایی از فیلم عصبانی نیستم

با این حال محمدزاده با هنرنمایی اش در فیلم های لانتوری (ساخته ی رضا درمیشیان)، خشم و هیاهو (ساخته ی هومن سیدی) و ابد و یک روز (ساخته ی سعید روستایی) و بدون تاریخ، بدون امضا (ساخته ی وحید جلیلوند) به شهرت رسید.

حجم ویدیو: 967.17K | مدت زمان : 00:01:00
منبع: روزیاتو