شهر خبر

نتیجه بازی استقلال تکرار شد؛

سومین باخت متوالی سپاهان در لیگ/ تیم نویدکیا در بحران بزرگ

سومین باخت متوالی سپاهان در لیگ/ تیم نویدکیا در بحران بزرگ

تیم فوتبال سپاهان با قبول شکست برابر پرسپولیس، سومین باخت متوالی خود را در لیگ برتر متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه تیم سپاهان اصفهان برابر پرسپولیس با یک گل شکست خورد تا شانس نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.

سپاهان با هدایت محرم نویدکیا یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در این فصل بود و کارش را هم پرقدرت در لیگ شروع کرد اما به تدریج قدرت این تیم در کسب پیروزی کمرنگ و کمرنگ‌تر شد؛ تا جایی که زردپوشان اصفهانی امروز سومین باخت متوالی خود را در لیگ تجربه کردند.

شاگردان محرم نویدکیا تا قبل از هفته دهم یک باخت داشتند اما بحران این تیم از همان هفته و در بازی با استقلال شروع شد. سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاکید کرد که ترجیح می‌دهد تیمش بازنده باشد تا مسابقه اش مساوی شود.

سپاهان همان هفته با یک گل برابر استقلال شکست خورد. این تیم در هفته یازدهم هم برابر پیکان تهران با نتیجه ۱ به ۲ تن به باخت داد تا رسماً صدر جدول را از دست بدهد.

این روند در بازی با پرسپولیس هم حفظ شد. سپاهان امروز در حالی که بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشت و بارها موقعیت‌های گلزنی به دست آورد، برابر پرسپولیس با یک گل مغلوب شد تا سومین باخت پیاپی و چهارمین باخت این فصل را متحمل شود.

به این ترتیب سپاهان که در بخش هجومی یکی از تیم‌های ترسناک لیگ محسوب می‌شود، حالا به بحرانی وارد شده است که مشخص نیست چه سرنوشتی در پی خواهد داشت.