شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای امنیت#وزیر دفاع#احمدی#وزیر کشور

پیام تبریک جانشین وزیر دفاع به سردار میراحمدی و سردار بکایی

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرتیپ پاسدار سید مجید میر احمدی را به عنوان معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور و سرتیب پاسدار مجید بکایی را به عنوان نماینده وزیر کشور در امور استان‌های کویری و محرومیت‌زدایی تبریک گفت.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرتیپ پاسدار سید مجید میر احمدی را به عنوان معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور و سرتیب پاسدار مجید بکایی را به عنوان نماینده وزیر کشور در امور استان‌های کویری و محرومیت زدایی تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار سید مجید میراحمدی

سلام‌علیکم
احتراماً انتصاب بجا و شایسته‌ی جنابعالی به سمت معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برایتان در این جایگاه مهم و ارزشمند عزت، سربلندی و خدمت خالصانه به ملت بزرگ ایران را خواستارم.

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار مجید بکایی
سلام‌علیکم
احتراماً انتصاب بجا و شایسته‌ی جنابعالی به سمت نماینده وزیر کشور در امور استان‌های کویری و محرومیت زدایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و برایتان در جایگاه جدید، توفیق روزافزون در راستای خدمت به ملت شریف ایران را آرزومندم.

  • آمادگی وزارت دفاع برای همکاری و ارائه فناوری‌های موردنیاز شرکت‌های خودروساز
  •  
    انتهای پیام/