شهر خبر

وظیفه سنگین کمال کامیابی نیا مقابل بازیسازهای خلاق سپاهان

کمال کامیابی نیا امروز در جدال با هافبک های خلاق سپاهان وظیفه سنگینی خواهد داشت

یحیی گل محمدی درنهایت تصمیم گرفت کامیابی نیا را جانشین محمد شریفی مصدوم کند.

به گزارش طرفداری، چند روز قبل از حضور کامیابی نیا در ترکیب اصلی به جای شریفی خبر داده و نوشتیم برای این بازی حساس باید کنار سرلک بازی کند. شریفی، هافبک بوشهری و 24 ساله پرسپولیس که بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی رسیده بود و در سه بازی اخیر تیمش مقابل پیکان، ویستاتوربین (حذفی) و سپس ذوب‌آهن جزو یازده بازیکن اول یحیی به حساب می‌آمد، بعد از مصدومیتی که در دیدار با ذوب آهن نصیب اش شد، از بازی بیرون آمد تا دیدار حساس و مهم مقابل سپاهان را نیز از دست بدهد.

در این میان به نظر می رسید مصدومیت او چندان جدی نیست اما مصدومیت دوباره او از همین ناحیه در تمرین دوشنبه درنهایت کار را خراب کرد تا یحیی تصمیم بگیرد بازیکن دیگری را به جای او راهی میدان کند.

با تصمیم یحیی قرار است کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی سرخ‌ها کنار میلاد سرلک بازی کرده و مقابل هافبک های خلاق سپاهان ایفای نقش کند. شماره 11 باتجربه پرسپولیس که پس از مصدومیتی چند ماهه درنهایت در دقایق ابتدایی بازی با نفت مسجدسلیمان وارد زمین شد و در ادامه مقابل تیم های نفت آبادان، استقلال و هوادار به‌عنوان مهره اصلی در مرکز میدان به میدان رفت، در دیدار با هوادار قبل از دقیقه 60 تعویض شد تا در ادامه بازی های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مقابل پیکان، ذوب آهن و ویستا توربین روی نیمکت بنشیند.

حال او قرار است یک بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

بی تردید او در بازی امروز وظیفه سنگینی را در جدال با هافبک های طراح و پاسور سپاهان خواهد داشت و در صورت آماده بودن می‌تواند کمک حال یحیی باشد.