به گزارش برنا، مهلا نقیب زاده عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران به بیان شخصیت های وجودی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی نه تنها الگوی جبهه مقاومت، شهادت و مردانگی است؛ بلکه وی بهترین الگوی ورزشی برای جوانان و به ویژه جوانان ورزشکار و قهرمان هستند.

او به دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با تأکید بر اینکه این شهید والامقام شخصیت بسیار ارزشمندی برای جوانان بوده و هستند، افزود: «حاج قاسم» در جوانی ورزش های کاراته و بدنسازی را به صورت حرفه ای دنبال می کرد و همچنین بازی قلعه قوس از جمله بازی های مورد علاقه شهید سلیمانی بود، که به ثبت ملی رسید.

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی، از یک قهرمان ملی فراتر بود و وی بهترین الگو برای قهرمانان ملی هستند، تصریح کرد: بنده حاج قاسم را یکی از قهرمانان ملی در میدان جنگ و مقاومت می دانم و در حقیقت این بزرگ مرد، نماد غرور ملی است.

نقیب زاده با تأکید بر اینکه شخصیت شهید سلیمانی قهرمانانه و تمام نشدنی است، بیان کرد: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و قطعاً ورزشکاران و آحاد مردم استان برای برگزاری مراسم در شأن وی، سنگ تمام خواهند گذاشت.

انتهای پیام//