شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازی‌های آسیایی#تیم ملی

فرزام: در بازی‌های آسیایی قول کسب مدال دادیم/ دو‌ سال خرید قایق‌ها و دو سال ترخیص آن طول کشید!


فرزام: در بازی‌های آسیایی قول کسب مدال دادیم/ دو‌ سال خرید قایق‌ها و دو سال ترخیص آن طول کشید!

سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی قول مدال دادیم ولی رنگ آن را اجازه دهید شرایط فنی را در این چندماه بررسی و اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین فرزام در خصوص ورود قایق‌های روئینگ اظهار داشت: برای پروسه خرید قایق‌ها و پرداخت پول و ارز قصه عجیبی را دیدیم. وقتی قایق‌ها رسید انتظار داشتیم سریع به دست قایقرانان برسد ولی دو‌سال خرید و دو سال ترخیص آن طول کشید و هر بار به مرحله ترخیص می‌رسید مشکل جدید ایجاد و همه را نا امید می‌کرد. با تلاش فدراسیون موانع حل شد و قایق‌ها به دست‌مان رسید.14 فروند قایق دو نفره و 20 فروند تک نفره و در وزن‌های مختلف است و کمک می‌کند نیازها در بخش زنان و مردان مرتفع شود. امیدوارم ورود قایق‌ها برای حرکت رو به جلو برای مهم ترین رویداد پیش رو یعنی بازی‌های آسیایی تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص عدم اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به دلیل پروتکل‌های کشور میزبان گفت: یک ماه تا چهل روز فرصت آماده سازی داشتیم و قرار بود نحوه اعزام را سخت بگیریم و تیم کیفی را تشکیل دهیم و شرایط و تایم‌های سختی را قرار دادم ولی بچه‌ها در فرصت کم به زمان‌ها رسیدند و مطمئن بودیم می‌توانند مدال بگیرند. سه روز قبل از اعزام این مشکل پیش آمد و چون فشار زیاد فنی و جسمی به بچه‌ها آورده بودیم و عدم اعزام آنها باعث شد شرایط روحی بدی را داشته باشند و حل آن زمان می‌برد.

سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان تاکید کرد: این محدودیت برای ایران و عراق بود. عراق تیم ندارد ولی ما تیم کامل و مدعی قهرمانی بودیم اگر از قبل می‌دانستیم اعزام‌ نمی‌شویم این فشار روحی و جسمی به بچه‌ها وارد نمی‌شد.امیدوارم ورود قایق‌ها درد و رنج آنها را کم کند.

وی در خصوص جلسات با ستاد بازی‌های آسیایی و قول کسب مدال به مسئولین کاروان گفت: سهم خوبی در مدال آوری در روئینگ داریم و کار سختی در جلسات نداریم و اعتبار خوبی داریم وبا تعداد و ارنج‌های مورد نظر ما موافقت شد. قول مدال دادیم ولی رنگ آن را اجازه دهید شرایط  فنی را در 7 تا 8 ماه دیگر بررسی کنیم و اعلام کنیم.

فرزام در پاسخ به این سوال که قایق‌ها چه زمانی در اختیار قایقرانان قرار می‌گیرد یادآوری کرد: جلسه با ریاست فدراسیون خواهیم داشت و ببینیم قایق‌ها به چه صورت بین بچه‌ها تقسیم کنیم.

 

انتهای پیام/