شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دادگاه عالی ورزش#تراکتور

محکومیت میلیون دلاری تراکتور در پرونده فورچونه/ خطر «سه قفله» شدن پنجره نقل‌وانتقالات سرخپوشان تبریزی


محکومیت میلیون دلاری تراکتور در پرونده فورچونه/ خطر «سه قفله» شدن پنجره نقل‌وانتقالات سرخپوشان تبریزی

دادگاه عالی ورزش (CAS) محکومیت سنگین باشگاه تراکتور در پرونده شکایت کوین فورچونه را تأیید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کوین فورچونه مهاجم اهل کشور مارتینیک که در فصل نوزدهم با عنوان «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» به تیم تراکتور پیوست، پس از حضور چند ماهه در جمع سرخپوشان تبریزی در تعطیلات سال نو میلادی در سال 98 به کشورش رفت و دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد.

این بازیکن پس از جدایی از تیم تراکتور، برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و در نهایت با حکم کمیته انضباطی فیفا در مردادماه سال گذشته باشگاه تراکتور تبریز را به پرداخت یک میلیون و 100 هزار دلار محکوم کرد.

پس از این اتفاق؛ باشگاه تراکتور این پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) برد و حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که به تازگی حکم نهایی این پرونده از سوی دادگاه CAS نیز صادر شده و تراکتور برای پرداخت مطالبات فورچونه 45 روز فرصت دارد، در غیر اینصورت پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان تبریزی باز هم بسته خواهد شد.

هر چند اکنون نیز پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تیم تبریزی به دلیل شکایت لی هری اروین و عکاشه حمزاوی بسته است و در صورت پایان مهلت 45 روزه فورچونه، پنجره تراکتور سه قفله خواهد شد تا بازهم زنوزی با چالشی جدی برای نقل‌و‌انتقالات تیمش در نیم‌فصل مواجه شود.

در همین راستا شنیده می‌شود مدیران باشگاه تراکتور در حال مذاکره با لودویک دلشات وکیل کوین فورچونه هستند تا بتوانند این مشکل را قبل از پایان مهلت 45 روزه حل کنند.

انتهای پیام/