شهر خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/ بازگشت ستاره نیمکت نشین به ترکیب اصلی

کمال کامیابی نیا با توجه به مصدومیت محمد شریفی ، مقابل سپاهان در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/ بازگشت ستاره نیمکت نشین به ترکیب اصلی
خبرورزشی -

 مهمترین بازی هفته دوازدهم، دیدار سپاهان و پرسپولیس است که در اراک برگزار می شود. دیداری که قرار بود در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود ولی به دلیل اتفاقات و حواشی به وجود آمده بین دو تیم در فصل گذشته، کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت هر دو بازی این دو تیم در این فصل را در زمینی بی طرف برگزار کند.

برخلاف سپاهان که در چند بازی اخیر خود خوب نتیجه نگرفته، پرسپولیس در ۳ دیدار آخر خود در لیگ و جام حذفی به برتری رسیده و به لحاظ روحی شرایط خوبی دارد.

از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد، یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی قبل مقابل ذوب آهن به مصاف سپاهان بفرستد.

محمد شریفی پدیده این فصل سرخ پوشان که در چند بازی اخیر به ترکیب اصلی این تیم رسید و حتی در بازی مقابل ویستا توربین در جام حذفی موفق به گلزنی هم شد با مصدومییت از ناحیه کتف مواجه شده و در بازی مقابل سپاهان جای خود را به کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی با تجربه پرسپولیسی ها خواهد داد.

به این ترتیب در بازی مقابل سپاهان حامد لک درون دروازه خواهد ایستاد. سید جلال حسینی و علی نعمتی در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت و علی شجاعی و مهدی شیری هم به عنوان مدافعان چپ و راست پرسپولیس به میدان خواهند رفت. در مرکز خط میانی میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا از ابتدا بازی می کنند، سیامک نعمتی و وحید امیری هم به عنوان هافبک های راست و چپ به میدان خواهند رفت. همچنین امید عالیشاه و عیسی آل کثیر هم دو مهاجم سرخ پوشان در بازی حساس مقابل سپاهان خواهند بود، هرچند عالیشاه به دلیل سبک بازی که دارد ، عقب تر کار خواهد کرد و وظیفه بازیسازی را هم بر عهده خواهد داشت.

یکی دیگر از نکات عجیب ترکیب پرسپولیس، ادامه نیمکت نشینی مهدی ترابی ستاره این تیم است. بازیکنی که در دیدار قبلی مقابل ذوب آهن هم نیمکت نشین بود ولی در نیمه دوم به زمین آمد و موفق شد گل دوم تیمش را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و بازی موثری انجام دهد.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان به این شکل خواهد بود:

حامد لک ، سید جلال حسینی ، علی نعمتی ، مهدی شیری ، علی شجاعی ، کمال کامیابی نیا ، میلاد سرلک ، وحید امیری ، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.