شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#پیش بازی

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ سرنوشت ساز در زمین بی طرف / پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان، دیداری که نه تنها برای دو تیم بلکه برای کل لیگ بسیار مهم است.

سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته دوازدهم
  • بازی: سپاهان اصفهانپرسپولیس تهران
  • تاریخ و ساعت: چهارشنبه 8 دی 1400 ساعت 16
  • مکان: اراک - ورزشگاه امام خمینی
  • داوران:  وحید کاظمی، حسن ظهیری، مهدی عالیقدر و رضا عادل

 پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند و این بازی هم برای این دو تیم و هم برای سایر مدعیان مثل استقلال و آلومینیوم از اهمیت بالایی برخوردار است.

پرسپولیس در این فصل برابر تیم های فولاد، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان و ذوب آهن به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و همچنین برابر تیم های استقلال، هوادار، گل گهر و مس رفسنجان متوقف شدند.

هم اکنون پرسپولیس با 6 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست، 16 گل زده، 8 گل خورده و کسب 22 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد. 

در آن سوی میدان، شاگردان محرم نویدکیا هم اکنون با 7 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست و ثبت آمار 15 گل زده و 4 گل خورده، با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند.

سپاهان در 11 بازی گذشته خود در لیگ برتر برابر استقلال، پیکان و ذوب آهن شکست خورده است، برابر تراکتور متوقف شده و برابر تیم های مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، هوادار، فجر سپاسی، نساجی، گل گهر و نفت آبادان پیروز شده اند.

البته گل گهر 4 بر 2 سپاهان را شکست داده بود اما به حکم کمیته انضباطی 3 بر 0 بازنده شد.

بازی فردا به دلیل اتفاقات فصل گذشته به حکم کمیته انضباطی در زمینی بی طرف برگزار می شود. سپاهان به عنوان میزبان بازی، ورزشگاه امام خمینی اراک، یعنی استادیوم اختصاصی تیم فوتبال آلومینیوم را به عنوان محل برگزاری بازی انتخاب کرده است. ورزشگاهی که برای خودشان خوش یمن بوده است. سپاهان فصل گذشته موفق شد در این زمین 6 بر 1 آلومینیوم اراک را شکست بدهد.

هرقدر که این ورزشگاه برای سپاهان خوش یمن بوده است، برای پرسپولیس کابوس های زیادی داشته است. سرخ ها در دو فصل گذشته لیگ برتر تنها 2 باخت را تجربه کرده اند که هر دو برابر آلومینیوم اراک و هر دو در همین ورزشگاه بوده است. سپاهان امیدوار است که طلسم پرسپولیس در این ورزشگاه پابرجا باشد و سرخ ها می خواهند بالاخره یک خاطره خوش از خود در این ورزشگاه ثبت کنند.

تقابل های گذشته دو تیم

وضعیت دو تیم در جدول