شهر خبر

از شبکه قرآن و معارف سیما؛

مجموعه نمایشی حسینیه نوگلان فاطمی در ایام فاطمیه پخش می شود

مجموعه نمایشی حسینیه نوگلان فاطمی در ایام فاطمیه پخش می شود

فصل دوم مجموعه نمایشی حسینیه نوگلان فاطمی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه کودک و نوجوان از روز یکشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۶ همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ضبط آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی حسینیه نوگلان فاطمی در استودیو نسل سلمان انجام شد. فصل دوم این مجموعه نمایشی، در شش قسمت بیست و پنج دقیقه‌ای به همت گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع سبک زندگی فاطمی برای مخاطبان نونهال و نوجوان در قالب داستانی است که با مضمون تلاش چند نوجوان برای تأسیس حسینیه و انجام کارهای فرهنگی با هدف پیوند میان مسجد و محله تولید شده است. این برنامه از روز یکشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۶ همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالله رضایی تهیه کننده این مجموعه، ضمن برشمردن اهمیت تولید کارهای نمایشی بر اساس سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام ویژه کودکان و نوجوانان و لزوم حمایت از این برنامه‌ها، الگوسازی از سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را مهم‌ترین هدف این برنامه دانست؛ گفتنی است کارگردانی هنری و تلویزیونی این کار توسط علی فرحناک و علی عسکری انجام شده است.