شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضاییه#یزد
گفت‌وگو|

معاون استاندار یزد: همت قوه قضاییه برای احیای واحد‌های راکد تولیدی بی‌نظیر است

معاون استاندار یزد با اشاره به کمک قوه قضاییه برای احیای واحد‌های راکد گفت: همتی که قوه قضاییه برای احیای واحد‌های راکد تولیدی در سطح استان به کار گرفته در کل کشور بی‌نظیر و مثال زدنی است.
مسعود عظیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای احیای واحدهای راکد پس از سفر رئیس جمهور به این استان گفت: احیای ۴۰ واحد راکد برای امسال در دستورکار بود که ۳۸ واحد از این تعداد به چرخه تولید بازگشتند.
 
وی در ادامه افزود: پس از سفر اخیر رئیس جمهور به استان یزد و با توجه به تاکیداتی که برای احیای واحدهای راکد به مسئولان استانی داشتند، بنا داریم تا پایان سال ۸۰ واحد راکد را به گردونه تولید بازگردانیم.

معاون اقتصادی استاندار یزد با اشاره به کمک قوه قضاییه برای احیای واحدهای راکد  این استان گفت: همتی که قوه قضاییه برای احیای واحد‌های راکد تولیدی در سطح استان به کار گرفته در کل کشور بی‌نظیر و مثال زدنی است. 

عظیمی با بیان اینکه قوه قضاییه در قالب ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خود مسائل و مشکلات واحدهای راکد را بررسی و پیگیری می‌کند، افزود: دادستان، رئیس کل دادگستری، بازرس ویژه  و معاون دادستان همگی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استان وقت واسعه‌ای را اختصاص دادند و با سعه صدر مشکلات زیادی را در استان حل کرده‌اند.
 
وی با اشاره به تعامل گسترده دستگاه قضا با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در استان یزد، تصریح کرد: مسئولان اجرایی و قضایی استان یزد برای حل مشکلات تولیدکنندگان قدرت خود را یکی و یکدست کرده‌اند تا با توجه به مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شرایط کرونایی، مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را برطرف کنند. 
 
  • بازدید رئیس دادگستری لرستان از کارخانه نیمه کاره فولاد و صنایع غذایی دریاچه گهر
  •  

    انتهای پیام/