شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حقوق بازنشستگان#مجلس#کارکنان

تذکرات شفاهی نمایندگان| لزوم رسیدگی به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان


تذکرات شفاهی نمایندگان| لزوم رسیدگی به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

نماینده بوئین‌زهرا در مجلس در تذکر شفاهی خود بر لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان و عدالت اجتماعی در بین کارکنان ادارات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکر شفاهی خود گفت: ضمن تشکر از تلاش‌های رئیس جمهور درخواست می‌کنیم مبارزه با گرانی و رسیدگی به معیشت مردم  همچنان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس بیان کرد: با خشکسالی، باغ‌های انگور مورد تهدید قرار گرفته است که پیش‌بینی می‌شود در صورت عدم توجه صدها هزار نفر شغل خود را از دست خواهند داد از این رو خواهان استهمال وام کشاورزان هستیم.

**مرجوع شدن محصولات کشاورزی نیاز به تحقیق و تفحص از وزارت کشاورزی دارد

در ادامه  جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: امروز مردم می‌پرسند قیمت دلار در سال گذشته 27 هزار تومان بود و امسال نیز به همان میزان است، پس چرا با گرانی‌های روزانه روبرو هستیم لذا در این باره احساس خطر کرده و نگرانم چرا که امید مردم به این مجلس و  این دولت است که نباید به امورات غیرضروری پرداخته و امید مردم را ناامید کند.

نماینده مرودشت در مجلس بیان کرد: باید دست مدیران میانی اصلاح طلب و غیر همسو کوتاه شود به خصوص که حوزه کشاورزی از این محل دچار آسیب شده و در صحبتی که با خانم پاشایی داشتم عدم پذیرش محصولات کشاورزی در کشورهای دیگر یک افتضاح به بار آورده که نیاز به تحقیق و تفحص از وزارتخانه مربوطه دارد.

**لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان

روح اله عباس پور نیز در تذکر شفاهی خود با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: همانطور که ریاست جمهوری بارها اشاره کرده اند، پرداخت ها باید عادلانه باشد. این قابل قبول نیست در یک اتاق که نیروی شرکتی، حجمی، قراردادی، آزمایشی، پیمانی و رسمی در کنار هم کار اداری انجام می دهند، یک نفر 3 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کند و دیگری در کنار وی 8 یا 10 میلیون دریافت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به موضوع استقرار عدالت اجتماعی، این موضوع باید در ادارات هر چه سریعتر مورد توجه قرار بگیرد و همچنین موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در کنار تعیین تکلیف نیروهای ادارات  باید در اولویت کار مسئولان باشد.

انتهای‌ پیام/