به گزارش برنا؛ مسعود حیدرزاده، سرمربی پیشین ماشین سازی تبریز در خصوص حواشی پیش آمده در باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی در ۸ بازی اول فصل فقط یک امتیاز کسب کرد در حالی که با ایجاد تحول در ذهن بازیکنان و انجام تمرین های منظم و حرفه ای توانستیم در ۳ بازی، ۲ امتیاز کسب کنیم و روند تیم نیز به خوبی پیش می رفت.

او افزود: با این وجود باشگاه ماشین سازی در پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی با مشکل مواجه بود و امکانات اولیه برای آماده سازی بازیکنان و تمرین را در اختیار نداشت.

حیدرزاده ادامه داد: مسئولین باشگاه ماشین سازی در اقدامی غیرحرفه ای از یک مربی دیگر دعوت کردند تا در تمرینات حاضر شود بدون این که ابلاغی برای قطع همکاری به من داده شود. با این وجود در محل باشگاه و شهر تبریز حاضر هستم تا نامه فسخ قرارداد از سوی باشگاه صادر شود.

حیدرزاده تاکید کرد: ماشین سازی تبریز روز شنبه با تیم ریشه دار خیبر خرم آباد مسابقه دارد و امید است تا مدیران باشگاه با حمایت از کادرفنی جدید، کمک کنند تا روند امتیازگیری تیم تداوم یابد. باید توجه داشت که شرایط لازم برای‌ تداوم همکاری با تیم فراهم نبود و مشخصا نمی توان از بازیکنی که هیچ دستمزدی دریافت نکرده انتظار داشت تا با تمام وجود در میدان حاضر شود تا تیم را از قعر جدول نجات دهد.

انتهای پیام//