شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

برگزاری سومین جلسه جمعیت حامیان هواداران فوتبال


برگزاری سومین جلسه جمعیت حامیان هواداران فوتبال

سومین جلسه هیئت مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین جلسه هیئت مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی با حضور سینا کلهر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و روستایی و نیز کوره‌چی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا تهرانی رئیس هیئت مدیره جمعیت حامیان و اعضای هیئت مدیره، معاونین، بازرسین و مشاوران جمعیت حامیان هواداران فوتبال برگزار شد.

در این نشست مهندس سیاح طاهری معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان، امیر ساعد وکیل معاونت حقوقی و امور بین‌الملل جمعیت، فاطمه قویدل معاونت بانوان جمعیت، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج احمد مالک معاون فرهنگی باشگاه استقلال، عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و حامد طلوعی دبیر فرهنگی باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن تشریح نحوه عملکرد و چگونگی حوزه فعالیت خود، قانونمند کردن معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه‌ها، ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، فقدان امکانات کافی و رفاهی در ورزشگاه‌ها، اعتلای فرهنگ رفتاری و هوادارای در ورزشگاه‌ها و ضرورت توجه خاص به این خواسته‌های جمعیت و رفع نواقص و موانع موجود ارائه داشته و خواستار تعامل عمیق‌تر در جهت بهره‌گیری از پتانسیل موجود در جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های شدند‌.

در ادامه این نشست،  سینا کلهر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و روستایی در سخنانی به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در امور کشور گفت: جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی با این ظرفیت و پتانسیل باید پیشران فرهنگ در فوتبال کشور شود.

وی با تایید نظرات سازنده نمایندگان باشگاه‌ها، افزود: با استفاده از این پیشنهادات و نظرات سعی می‌شود با مشارکت جمعیت حامیان در بهبود و بهینه‌سازی امور هواداران اقدامات انجام و موثرتری انجام دهیم. در پایان این نشست احکام معاونت رئیس هیئت مدیره جمعیت، معاونت اداری و مالی جمعیت، معاونت فضای مجازی جمعیت و مشاور جمعیت در امور هوادارای توسط معاون فرهنگی وزیر ورزش به ترتیب  به مهندس سیاح طاهری، مسعود غفاری، مهندس سجاد علی عسگری و عباس اسماعیل بیگی به آنان اهدا شد.

در پایان با پیشنهاد معاون محترم فرهنگی وزارت ورزش قرار شد سه ماه بعد جلسه مشابهی جهت بررسی عملکرد طرفین براساس مذاکرات صورت گرفته مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/