شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#مجیدی#فرهاد مجیدی

آخرین رده بندی تیم های باشگاهی جهان | صعود چشمگیر شاگردان مجیدی | ادامه صدرنشینی پرسپولیس

سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

شاگردان فرهاد مجیدی در رده بندی جهانی صعودی دو رقمی داشتند.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین سایت فوتبال دیتا بیس جدیدترین رده بندی تیم های باشگاه جهان را اعلام کرد که بر این اساس پرسپولیس همچنان در رده نخست ایران قرار دارد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۱۰ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه پنجم آسیا باقی ماند و با ۲ پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته به رتبه ۱۰۳ جهان رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی با ۱۵۴۵ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران باقی ماندند. استقلال اما با یک پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته در جایگاه ۸ آسیا و با ۱۳ پله صعود در رتبه ۲۰۰ جهان قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۱۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۱۶ آسیا جای گرفت. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۱۶ پله سقوط در رتبه ۲۷۰ قرار گرفته اند.

در رده بندی باشگاه های آسیا کاوازاکی فرونتال ژاپن با ۱۶۹۳ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با ۱۶۵۸ امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۱ امتیاز در رتبه سوم است. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با ۱۶۱۲ امتیاز بالاتر از پرسپولیس در رتبه چهارم قاره کهن قرار دارد.