شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

دادکان:

بهترین فوتبالیست ایران قیمتش ۱۰۰ میلیون است!

چه کسی برای اولین بار گفت فوتبال ایران باید تعطیل شود؟/ بهترین فوتبالیست ایران قیمتش ۱۰۰ میلیون است!

رئیس اسبق فدراسیون وعده داده بود در صورتی که دوباره رئیس فدراسیون شود، لیگ برتر فوتبال را یک سال تعطیل می کند تا فوتبال ایران را از نو بسازد.

به گزارش مشرق، امروز که بحث حذف احتمالی تیم های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان داغ است، خیلی ها برای به سرانجام رسیدن فوتبال ایران و روشن شدن تکلیف نهایی، می گویند بد نیست منهای داستان حذف، فوتبال ما برای مدتی تعطیل شود!

این تئوری در واقع همان تصمیمی بود که چندین سال قبل محمد دادکان گرفته بود و از بیان آن در رسانه ها هیچ ابایی نداشت. دادکان وعده داده بود در صورتی که دوباره رئیس فدراسیون شود، لیگ برتر فوتبال را یک سال تعطیل می کند تا فوتبال ایران را از نو بسازد.

هر چند دادکان هرگز رئیس فدراسیون نشد و حتی شرایطی فراهم نشد تا او به عنوان یکی از مدیران قدیمی و موفق فوتبال، در انتخابات کاندیدا شود.

دادکان چند سال قبل در مصاحبه ای صراحتا گفته بود؛ «روی حرف خود هستم و می گویم بهترین فوتبالیست ایران قیمتش ۱۰۰ میلیون تومان است و اگر من رییس فدراسیون فوتبال بودم، یک سال این لیگ را تعطیل می‌کردم. فوتبالی که این همه هزینه در آن می‌شود و زیبا نیست و تماشاگری را جذب نمی‌کند، دلیلی برای بودنش وجود ندارد.»

حالا همه به عینه می بینیم آنچه دادکان گفته در واقعیت اتفاق افتاده و فوتبال ایران حتی اگر خیلی ها نخواهند در یک قدمی تعطیلی قرار گرفته است!

منبع: روزنامه خبر ورزشی