شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#برنامه#یحیی#محمدی#برای#مهار#بهترین#گلزن

برنامه یحیی گل محمدی برای مهار بهترین گلزن سپاهان

پرسپولیس بدون توجه به نتایج دو بازی اخیر سپاهان قرار است مقابل این تیم به میدان برود

سپاهان در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که در دو هفته اخیر لیگ نتایج خوبی کسب نکرده و در هر دو دیدار قبلی خود شکست خورده است.

به گزارش طرفداری، تیم سپاهان در حالی به عنوان میزبان مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که با ۳ امتیاز اعلام شده از سوی کمیته انضباطی برای بازی با گل گهر ۲۲ امتیازی بوده و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. سپاهانی ها اگرچه در دو بازی قبلی خود دو شکست را تجربه کرده اند اما کادرفنی پرسپولیس به هیچ وجه توجهی به این نتایج نداشته و در گفتگو با بازیکنان نیز تاکید کرده اند سپاهان متفاوتی قرار است مقابل آن ها به میدان برود.

در جام حذفی البته شرایط متفاوت بود و زردپوشان اصفهان مقابل تیم دسته دومی ستارگان اورکی اسلامشهر با تک گل دقیقه ۶۰ سجاد شهباززاده به پیروزی دست یافتند.

کادرفنی پرسپولیس طی چند روز اخیر بارها به بازیکنان تاکید کرده اند به هیچ وجه نباید سپاهان را با چند بازی گذشته اش قیاس کرد و این تیم با تمام وجود روز چهارشنبه در میدان حاضر خواهد شد.

گفتنی است دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست سپاهان با ۳ گل زده، بهترین گلزن و همچنین خطرناک ترین بازیکن این تیم نیز به حساب می آید. ضمن این که شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده دو مهاجم گلزن سپاهان نیز با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل نقل و انتقالات از انگیزه های زیادی برای گلزنی به پرسپولیس برخوردارند. در همین راستا یحیی گل محمدی که به خوبی می داند دانیال اسماعیلی فر در فاز هجومی به خوبی اضافه شده و خطرناک است، برنامه هایی را برای مهار این بازیکن ریخته و به بازیکنان هم تاکید کرده از او غافل نشوند.