شهر خبر

عضو جنبش «جهاد اسلامی»:

بازداشت خانواده‌های اسرا اراده فلسطینیان را درهم نخواهد شکست

بازداشت خانواده‌های اسرا اراده فلسطینیان را درهم نخواهد شکست

عضو جنبش «جهاد اسلامی» با اشاره به بازداشت شماری از اعضای خانواده های اسرای فلسطینی، گفت: بازداشت خانواده های اسرا موجب درهم شکسته شدن اراده فلسطینیان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «شیخ خضر عدنان» عضو جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز دوشنبه در سخنانی به اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت خانواده های اسرای فلسطینی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: بازداشت خانواده های اسرا موجب درهم شکسته شدن اراده فلسطینیان نخواهد شد. این بازداشت ها به متوقف شدن مسیر جهادگری منجر نخواهد شد.

وی افزود: بازداشت فرزندان مقاومت در کرانه باختری و به ویژه در الخلیل به مثابه مدال افتخار برای خط مقاومت و جهادگری است. گفتنی است، اخیراً صهیونیستها مادر دو اسیر فلسطینی به نام‌های «عمر جرادات» و «غیث جرادات» را در شهر جنین بازداشت کردند.

صهیونیستها همچنین با یورش به کرانه باختری خواهر اسیر «محمد یوسف جرادات» را دستگیر کردند. این درحالی است که پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه‌ای را در خصوص تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری صادر کرد. حماس در بیانیه خود به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای وخیم ناشی از تداوم تجاوزات به مناطق مختلف کرانه باختری هشدار داده است.

این جنبش تأکید کرده است: صهیونیست‌ها در صورت تداوم تجاوزات به کرانه باختری بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. در همین حال، جنبش حماس خواستار تشدید مقاومت در برابر اقدامات قلدرمآبانه شهرک‌نشینان اشغالگر شد و تاکید کرد که صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین هیچ امنیت و آسایشی نخواهند داشت.

این جنبش همچنین اشاره کرد که عملیات استشهادی اخیر در شهر نابلس واقع در کرانه باختری حامل پیامی واضح به دشمن بود. فلسطینیان این پیام را به صهیونیست‌ها مخابره کردند که لحظه‌ای در دفاع از خاک خود درنگ نخواهند کرد.