شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رحمتی#تلاش#میکنم#هیچ#وقت#فضای#تلاوت#فاصله#نگیرم

نفر نخست رشته قرائت تحقیق مسابقات قرآن در گفتگو با مهر:

تلاش میکنم هیچ وقت از فضای تلاوت فاصله نگیرم

تلاش میکنم هیچ وقت از فضای تلاوت فاصله نگیرم

امیر حسین رحمتی نفر نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت:مسابقات یک وسیله برای رسیدن به هدف است و هدف پیشرفت در تلاوت است به این بهانه که انسان بتواند بهترین تبلیغ را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمعه شب در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به ایستگاه پایانی خود رسید و برگزیدگان این دوره از مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند و امیرحسین رحمتی نفر نخست رشته قرائت تحقیق این دوره از مسابقات شد.

امیر حسین رحمتی نفر نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: امسال سطح خوبی از این مسابقات را شاهد بودیم. همین که از حالت مجازی به صورت حضوری تغییر روش دادند خیلی برای شرکت کنندگان از لحاظ کمی و کیفی بهتر بود. در واقع می‌توان گفت که برگزاری مسابقات بود خیلی امسال بهتر بود.

نفر برتر رشته قرائت تحقیق در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ادامه داد: مسابقات یک وسیله برای رسیدن به هدف است و هدف پیشرفت در تلاوت است به این بهانه که انسان بتواند به بهترین نحو تبلیغ و ترویج را انجام دهد و روز به روز تلاوت بهتر و استانداردتری داشته باشد.

رحمتی اضافه کرد: مسابقات سکوی پرش و محل تخصصی برای ارزیابی سطح و پیشرفت است. اگرچه هر مسابقه سطح و داوران مختص به خودشان را دارد و نظرات متعددی اعمال می‌شود و فضای رقابت ایجاب می‌کند شرکت کنندگان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی که یکی از شرکت کنندگان در طرح قرآنی اسوه بود، افزود: درصد خیلی بالایی از سطح کیفی و فنی تلاوتم را مدیون اساتید و مسئولین و معاونین طرح اسوه هستم به عنوان شرکت کننده و مدرس طرح اسوه توفیق همکاری با آنها را دارم.

رتبه نخست رشته قرائت ادامه داد: شرکت در مسابقات متدهای خاصی دارد و چندین سال است که مسابقات برگزار می‌شود و شاکله اصلی که برای تلاوت خوب مورد نیاز است قابل دسترسی برای همگان هست و باید توجه اساتید را جلب کرد.

وی با اشاره به افق پیش روی خود، اظهار داشت: شاید نتوان تعریف درستی در قالب کلمات داشت اما تلاشم برای این است که هیچ وقت از فضای تلاوت فاصله نگیرم و روز به روز به اصالت در تلاوت فکر کنم.