مهدی حاج‌محمد، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است. هم نتایج خوبی گرفته و هم بازیکنان در حال هماهنگ شدن با هم هستند. بازیکنان خارجی استقلال بسیار باکیفیت هستند. ژستد عالی سرزنی می‌کند. یک تیم خوب به نظر من باید 3 بازیکن خوب در نوک حمله، هافبک و دفاع باید داشته باشد. اگر این 3 بازیکن سرزن باشند احتمال شکست بسیار کمتر است زیرا حریف دیگر توانایی حملات همه جانبه ندارد.

وی در ادامه افزود: وریا بازیکن بسیار خوبی است و اگر با اتمام مصدومیت به ترکیب اصلی برسد استقلال می‌تواند بهتر باشد زیرا ارسال‌های او فوق‌العاده است و مهاجمین هم می‌توانند از ارسال‌ها استفاده کنند.

حاج‌محمد درباره مدعیان قهرمانی گفت: تیم‌ها یک دست شده‌اند. زمانی بود که تکنیک حرف اول را می‌زد و یک‌نفر می‌توانست تفاوت‌های 2 تیم را رقم بزند اما حالا دیگر بازی انفرادی وجود ندارد و تاکتیک تاثیرگذار است. هر تیمی تاکتیکی‌تر باشد موفق‌تر است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره انتخاب ستاره استقلال این فصل گفت: اگر با دقت بیشتری به بازی‌ها بنگرید متوجه می‌شوید همه در یک سطح هستنتد. به نظرم هر بازیکنی سرعت بیشتری داشته باشد می‌تواند از لحاظ انفرادی به تیمش کمک کند.

وی درباره سرمربیگری مجیدی عنوان کرد: او بازیکنی باکیفیتی بود و حالا در قامت مربی تا اینجای کار بسیار خوب کار کرده است. مربیگری کاری آسان نیست و ریزه‌کاری‌های زیادی دارد. او باید در بلندمدت ثابت کند تا چه اندازه موفق خواهد بود.

پیش‌بینی حاج‌محمد درباره روند استقلال در ادامه راه اینگونه بود: نتیجه‌گیری تیم تا امروز بسیار خوب بوده است. مدتی دچار افت شد و به تساوی‌های پیاپی رسید اما به طور کلی اگر بازی هفته اول را با بازی این هفته مقایسه کنید متوجه پیشرفت تیم می‌شوید. هرچقدر بیشتر پیش برویم استقلالی‌ها هم هماهنگ‌تر خواهند شد که اتفاق بسیار خوبی برای هواداران است.

انتهای پیام// 3