به گزارش روی خط رسانه برنا؛  «پنگوئن‌های افسرده» عنوان یکی از آثار جدید نمایشی تئاتر شهر است که از هفتم دی‌ماه سال جاری به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی‌اکبری در تالار قشقایی این مجموعه اجرای خود را آغاز می‌کند. این در حالی است که نمایش «تختی در اتاق ۲۳ هتل آتلانتیک» به نویسندگی و کارگردانی تینو صالحی که از روز دوم آذرماه در این تالار روی صحنه رفته بود روز جمعه سوم دی‌ماه به اجرای خود پایان داد.

در تئاتر«پنگوئن‌های افسرده» (به ترتیب ورود صحنه) حسین کشفی‌اصل، هومن سلطانی، انوش معظمی، گیلدا حمیدی، افسون یدملت، رویا بختیاری، کامیار محبی، سینا فرجام، زری کریمی، محمد ارفعی، حسام حسینی، امیررضا باباولیان، امیر عدل‌پرور، همایون حیدرزاده، کیمیا جواهری و شایان طرقه به عنوان بازیگر حضور دارند.

براساس این گزارش تئاتر «تا اشکستان» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا نیز تا شانزدهم دی‌ماه (حتی روز شنبه) ساعت ۱۹ با مدت زمان ۹۵ دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان است.

در تالار چهارسو نیز نمایش «احتمالات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس و با بازی بهاره افشاری، عزالدین توفیق، امیر باباشهابی، آرش اشاداد، محمدامین پازوکی، دانیال خیری‌خواه، نسرین درخشان‌زاده، فرزین محدث و افسانه کمالی ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۱۰۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «لیلیت» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی و بازی منصور صوفی و مهناز رودساز هم یکی از آثار نمایشی جدید مجموعه تئاتر شهر است که  ساعت ۱۹:۱۵ به مدت زمان ۵۰ دقیقه در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

5641639

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام//