شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کنسرت#وزارت کشور#رضا صادقی

احتمال لغو کنسرت ها در تالار وزارت کشور / کنسرت ماکان، یاسینی و صادقی در هاله‌ی ابهام


احتمال لغو کنسرت ها در تالار وزارت کشور / کنسرت ماکان، یاسینی و صادقی در هاله‌ی ابهام

اجرای ماکان بند، علی یاسینی و رضا صادقی در تالار وزارت کشور در آستانه لغو قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اجراهای صحنه‌ایِ موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود 22 ماه تعطیل بود. اما با واکسیناسیونِ سراسری و فروکش کردنِ اپیدمیِ کرونا، اجراهای صحنه‌ای موسیقی از روزهای گذشته در تهران از سر گرفته شده است.

در شب‌های گذشته سالن‌های هتل اسپیناس پالاس و تالار وحدت میزبان اجراهایی بودند. دیگر سالن‌ها هم در شب‌های آینده اجراهایشان را آغاز خواهند کرد.

تالار وزارت کشور هم قرار است فردا شب میزبان یکی از اجراهای موسیقی پاپ باشد. اما خبرهایی مبنی بر لغو این اجرا مطرح شده است.

خبرنگار تسنیم برای پیگیریِ صحت و سقم این ماجرا با مسئولان وزارت کشور تماس گرفت که یکی از مسئولان روابط عمومی وزارت کشور از ماجرای لغو کنسرت‌ها در تالار وزارت کشور به طور کامل اظهار بی‌اطلاعی کرد.

پیگیری خبرنگار تسنیم به توضیحات یکی از مسئولان تالار وزارت کشور رسید که نخواست نامش در این مطلب درج شود. در ادامه توضیحات او درباره صحت و سقم ماجرایِ لغو کنسرت‌ها در تالار وزارت کشور را می‌خوانید:

«در تالار وزارت کشور با مشکل فنی مواجه شده‌ایم و در تلاش هستیم که این مشکل فنی را حل کنیم. این مشکل مربوط به سیستم برق سالن است.
ما از پیشقدمان برگزاری کنسرت بودیم. خیلی پیگیری کردیم تا مجوزهای لازم را بگیریم. این موضوع برای خود ما هم خوشایند نیست. تلاش می‌کنیم تا مشکل حل شود.
شایعه همیشه بوده و من به شما می‌گویم که مشکل فقط فنی است.
اگر این مشکل فنی حل نشود، برای تعیین تاریخی جدید برگزاری کنسرت‌ها باید با دوستان تهیه کننده صحبت کنیم و به نتیجه‌ای برسیم.
فردا یعنی 6 دی، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دی ماه قرار است کنسرت‌هایی در تالار وزارت کشور برگزار شود که بلیت‌فروشی این اجراها انجام شده است.
باز هم تاکید می‌کنم که ما به دنبال حل مشکل هستیم و اگر مشکل برای فردا حل شود، اجرای فردا را هم خواهیم داشت.
مشکل فنی هر جایی ممکن است ایجاد شود. نه دست ماست نه دست تیم تالار است.
ما تلاش می‌کنیم تا مشکل را حل کنیم. من به خوبی با مشکلاتِ لغو شدن اجراها آشنا هستم و می‌دانم که حتی لغو یک اجرا چه دشواری‌ها و تبعاتی دارد؛ چه رسد به  اینکه قرار باشد چندین اجرا که بلیت فروشی هم شده‌اند لغو شود.»

این اتفاق‌ها در حالی رخ می‌دهد که بلیت فروشی کنسرت‌های ماکان بند، علی یاسینی و رضا صادقی و چند اجرای دیگر برای برگزاری در تالار وزارت کشور انجام شده است.
بررسی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که این اجراها تمام مجوزهای لازم از وزارت ارشاد و ستاد ملی کرونا را دارند. همچنین برای برگزاری همه این اجراها از هفته‌ها قبل‌تر با مسئولان تالار وزارت کشور هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

لغو این اجراها پس از 22 ماه تعطیلیِ کنسرت‌های موسیقی می‌تواند شُکِ تازه‌ای بر پیکر اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به این هنر باشد.

انتهای پیام/