شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

رقابت حساس و سنگین مدافعان پرسپولیس با شهریار مغانلو

بی شک بازی پرسپولیس و سپاهان از جذابیت های زیادی برخوردار خواهد بود

پرسپولیس و سپاهان در حالی روز چهارشنبه الکلاسیکوی ایران را برگزار می کنند که این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش طرفداری، همان طور که مشخص به نظر می رسد دیدار روز چهارشنبه سپاهان و پرسپولیس از آن دست بازی های 6 امتیازی است که می تواند سرنوشت هر کدام از تیم ها را در ادامه مسابقات لیگ مشخص کند. در این میان حضور تیم پرسپولیس در ورزشگاهی که طی دو فصل اخیر با شکست آن را ترک کرده و مقابل آلومینیوم اراک موفق به پیروزی نشده، بی تردید برای سپاهانی ها وزنه روحی زیادی محسوب می شود.

اما به جز تقابل یحیی گل محمدی و نوید کیا و بازیکنان دو تیم در مناطق مختلف زمین، حساس ترین نبرد بی تردید به جدال مهاجمان سپاهان و مدافعان پرسپولیس مربوط می شود.

جایی که شهریار مغانلو باید مقابل هم تیمی های سابقش به میدان برود. مغانلو که فصل قبل برای سرخ ها توپ زد و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت، به یک باره در پایان فصل از جمع سرخ ها جدا و راهی سپاهان شد تا حواشی زیادی در مورد این انتقال ایجاد شود و کری هواداران دو تیم با این انتقال به اوج برسد. حالا مغانلو در صورت حضور در ترکیب ثابت سپاهان بی تردید از انگیزه های بسیار زیادی برای گلزنی برخودار خواهد بود.

در آن سوی میدان سیدجلال حسینی و علی نعمتی که به احتمال زیاد به عنوان دو مدافع میانی پرسپولیس در اراک به میدان می روند، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مانع از گلزنی مغانلو و دیگر بازیکنان این تیم شوند.

گفتنی است سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان نیز یکی دیگر از نفرات مورد نظر گل محمدی بود که درنهایت ترجیح داد فوتبالش را در اصفهان ادامه دهد. از این رو بدون هیچ تردیدی مصاف خط حمله آتشین سپاهان با مدافعان پرسپولیس جذاب ترین بخش تقابل دو تیم خواهد بود.