شهر خبر

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس: اعطای مرخصی ۱۰ روزه به زندانیان مسیحی از سوی رئیس قوه قضاییه نشان‌دهنده اتحاد میان ایرانیان است

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای مرخصی ۱۰ روزه به زندانیان مسیحی از سوی آقای اژه‌ای بخاطر عید مسیح نشان‌دهنده اتحاد، همدلی و یکپارچگی میان همه ما ایرانیان است.
خبرگزاری میزان - «شارلی انویه‌تکیه» با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا مبنی بر اعمال مرخصی به مدت ۱۰ روز برای محکومان مسیحی، اظهار داشت: هموطنان مسیحی همواره مورد لطف و عنایت مسئولان کشور قرار داشته‌اند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعطای مرخصی ۱۰ روزه به زندانیان مسیحی از سوی آقای اژه‌ای بخاطر عید مسیح نشان دهنده اتحاد، همدلی و یکپارچگی همه ما ایرانیان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم زندان‌های ما خالی از زندانیان باشد، گفت: آقای اژه‌ای عملکرد مثبتی را در قوه قضاییه داشته‌اند.

انویه‌تکیه با اشاره به اینکه در بازدید از زندان‌ها متاسفانه از جامعه مسیحیان تعدادی در زندان ارومیه هستند در پایان اظهار داشت: با عنایت مسئولان آذربایجان غربی، دادستان، مدیرکل زندان‌ها و ریاست استان در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان با داشتن پابند الکترونیکی موافقت شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای امروز با صدور بخشنامه‌ای خطاب به واحد‌های قضایی و دادستان‌های سراسر کشور دستور اعمال مرخصی به مدت ۱۰ روز برای محکومان مسیحی را صادر کرد.
 
  • رئیس قوه قضاییه برای اعطای مرخصی ۱۰ روزه به محکومان مسیحی بخشنامه صادر کرد
  •  
    انتهای پیام/