شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تکذیب#شایعه#ترسناک#درباره#پرسپولیس!

تکذیب شایعه ترسناک درباره استقلال و پرسپولیس!

برخلاف اظهارنظرهایی که اخیرا صورت گرفته، دو باشگاه بزرگ پایتخت از رقابت های داخلی حذف نخواهند شد.

تکذیب شایعه ترسناک درباره استقلال و پرسپولیس!

به گزارش منیبان؛ برخلاف اظهارنظرهایی که چند روز اخیر صورت گرفته، دو تیم پرسپولیس و استقلال به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه ای از لیگ برتر فوتبال ایران حذف نخواهند شد.

به گزارش طرفداری، بعد از انتشار اخباری مبنی بر حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه ای، در اظهار نظری که روز قبل از علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس منتشر شد، او ادعا کرد احتمال حذف سرخابی های پایتخت از لیگ برتر فوتبال ایران نیز وجود دارد. این اظهار نظر در حالی موجی از نگرانی را بین اهالی فوتبال ایجاد کرد که چنین مساله ای به هیچ وجه شدنی نیست.

همان طور که در جریان هستید تنها پنج تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل گهر برای دریافت مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کرده بودند که از این جمع تنها سپاهان و فولاد موفق به دریافت مجوز حرفه ای شده اند و AFC علاوه بر رد مجوز سرخابی ها، به مجوز گل گهر نیز ایراداتی را وارد کرده است. بنابراین تیم های دیگر حاضر در لیگ برتر ایران نیز مجوز حرفه ای ندارند و این مساله نمی تواند معیار و ملاکی برای حضور در لیگ باشد.

دریافت نکردن مجوز حرفه ای باشگاه های پرسپولیس و استقلال، باعث حذف دو تیم از لیگ برتر فوتبال ایران نخواهد شد. اگر برای حضور در لیگ برتر خودمان هم نیاز به مجوز حرفه ای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، الان 11 باشگاهی که در ابتدای فصل تقاضای مجوز حرفه ای به AFC ندادند باید از لیگ برتر بیست و یکم خارج شوند.

اگر لایسنس دو باشگاه زیر سوال برود هم فدراسیون فوتبال با جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد چرا که فدراسیون فوتبال به آنها مجوز داده است.

وبگردی