شهر خبر

راهکار ویژه صادق درودگر برای حل مشکل پرسپولیس و استقلال در آسیا + سند

صادق درودگر در مصاحبه با برنامه سلام صبح بخیر 5 دی شبکه سه سیما : حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی است ، اما شانس کوچکی برای حضور آن‌ ها می‌ بینم ؛ راه حل فقط خصوصی سازی یا واگذاری آن‌ ها به یک شرکت است ؛ ما باید بیشتر به دیدار شیخ سلمان برویم تا روابطمان با او بیشتر و بهتر شود

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت

  • صادق درودگر ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه با برنامه سلام صبح بخیر ۵ دی شبکه سه سیما گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی است، اما شانس کوچکی برای حضور آن‌ ها می‌ بینم. راه حل فقط خصوصی سازی یا واگذاری آن‌ها به یک شرکت است. ما باید بیشتر به دیدار شیخ سلمان برویم تا روابطمان با او بیشتر و بهتر شود.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    صادق درودگر ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه با برنامه سلام صبح بخیر ۵ دی شبکه سه سیما درباره اینکه چقدر سرخابی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، گفت:

    دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که کار تمام شده است و سرخابی ها به دلیل نقص مدارک نمی توانند در مسابقات شرکت کنند. حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی است، اما شانس کوچکی برای حضور آن‌ ها می‌ بینم. آن شانس کوچک دیپلماسی ورزشی است. مشکل این ۲ باشگاه این است که برای یک سازمان دولتی هستند که این موضوع نباید رخ دهد. راه حل فقط خصوصی سازی یا واگذاری آن‌ها به یک شرکت است.

    برای مثال ما دو باشگاه سایپا و پیکان را داریم و زیاد هم تماشاگر ندارند. مدیران آن ها می توانند استقلال و پرسپولیس را بگیرند. فروش و درآمد خودروساز ها هم بیشتر شود. ما دو اپراتور داریم و آن ها هم می توانند پرسپولیس و استقلال را بگیرند. دو اپراتور دولتی نیستند و ثبت تجاری دارند.

    او در خصوص سفر عزیزی خادم و وزیر ورزش به مالزی برای دیدار با شیخ سلمان گفت:

    اطلاعی ندارم و فقط در اخبار این موضوع را شنیدم. به آن‌ها پیشنهاد که به دیدار شیخ سلیمان بروند تا هر چه سریع‌تر مشکل حل شود. در فوتبال روابط خیلی مهم است. ما باید بیشتر به دیدار شیخ سلمان برویم تا روابطمان با او بیشتر و بهتر شود.