شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#بازیکنان

انتظار بازیکنان رئال مادرید برای پیوستن رودیگر به این تیم

هم تیمی های سابق مدافع چلسی و دوستان او در رئال مادرید انتظار دارند این بازیکن در تابستان به سانتیاگو برنابئو بیاید.

بازیکنان رئال مادرید بر این باورند که آنتونیو رودیگر در پایان فصل با انتقالی آزاد به پایتخت اسپانیا خواهد آمد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، تنها 6 ماه از قرارداد آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی باشگاه چلسی باقی مانده است و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز بعد از رد اولین پیشنهاد باشگاه لندنی توسط رودیگر، پیشرفت خاصی نداشته است.

شنیده ها حاکی از این است که باشگاه چلسی پیشنهاد دستمزد هفته ای 140 هزار پوندی به رودیگر داده است اما مدافع آلمانی خواستار مبلغی دو برابر پیشنهاد چلسی شده است و باشگاه رئال مادرید با خوشحالی حاضر است این مبلغ را به رودیگر بپردازد. اگر چه رودیگر ادعا می کند که انتخاب اولش ماندن در استمفوردبریج است اما در عمل روند مذاکرات باشگاه با نمایندگان این بازیکن پیشرفتی نداشته است.

امکان تغییر شرایط این بازیکن همچنان وجود دارد اما شنیده می شود بین بازیکنان رئال مادرید این امید به وجود آمده که رودیگر به این باشگاه می پیوندد و هم تیمی آنها خواهد شد. مدافع آلمانی در چلسی با ادن هازارد و تیبو کورتوا هم تیمی بوده است و هر دوی این بازیکنان در مورد زندگی در پایتخت اسپانیا حرف های هیجان انگیزی به رودیگر زده اند. رودیگر با داوید آلابا نیز دوست است و حتی سعی کرده بود بازیکن اتریشی را به چلسی بیاورد و حال آلابا امیدوار است این دو در رئال با یکدیگر هم تیمی شوند.

سران چلسی اگر چه دوست دارند رودیگر را در تیم نگه دارند اما می دانند قبول دستمزد درخواستی رودیگر مشکلات فراوانی را در این تیم به وجود می آورد. کریستنسن، آزپیلیکوئتا و تیاگو سیلوا نیز در ماه های پایانی قرارداد خود هستند و پیشبینی می شود به زودی قرارداد مانت و ریس جیمز هم تمدید شود و اگر سران چلسی با درخواست رودیگر موافقت کنند، مجبور خواهند شد برای تمدید قرارداد دستمزدهایی نجومی به سایر بازیکنان خود نیز بدهند.