شهر خبر

انفجار بمب در مسیر ستون پشتیبانی ائتلاف آمریکایی

منابع خبری امروز (یکشنبه) از انفجار بمب در مسیر یک ستون پشتیبانی ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش بین استان های بابل و الدیوانیه عراق خبر دادند.

انفجار بمب در مسیر ستون پشتیبانی ائتلاف آمریکایی

به گزارش مُنیبان، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد: یک ستون پشتیبانی ائتلاف آمریکایی با چهار بمب بین استان های بابل و الدیوانیه هدف قرار گرفت.

همزمان یک منبع امنیتی عراقی در گفت وگو با پایگاه خبری «شفق نیوز» با اعلام این خبر افزود که این انفجار تلفاتی نداشته است.

ستون های پشتیبانی ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش و پایگاههای نظامی آنها در عراق در طول سالهای اخیر هدف حملات متعددی قرار داشته است.

پارلمان عراق دو سال پیش در مصوبه خود بر لزوم خروج نیروهای بیگانه از خاک این کشور تاکید کرد.

مردم و جریان های سیاسی و گروههای مقاومت عراق در مناسبت های مختلف مخالفت خود را با ادامه اشغالگری آمریکا در کشورشان اعلام کرده و خواهان خروج نیروهای بیگانه از کشورشان شده اند.

همزمان نیز نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه سایر نیروهای مسلح این کشور به عملیات خود برای از بین بردن هسته های باقیمانده گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور ادامه می دهند.

در همین راستا، یک نیروی مشترک متشکل از فرماندهی عملیات دیاله و نیروهای محور شمال در سازمان الحشد الشعبی عراق امروز یکشنبه در پنج محور در منطقه واقع بین جاده کرکوک و بغداد و جاده عین لیلی قره تپه در کوهستان حمرین دست به عملیات زدند.

ستاد اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد : هدف از این عملیات که با پشتیبانی هوانیروز ارتش انجام می شود، پیگرد هسته های تروریستی داعش و از بین بردن مقرهای آنها در این مناطق است.

وبگردی