شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

چرا مدیرعامل استقلال قولش را عملی نکرد؟

حدود ۲ ماه قبل سردار آجورلو درگفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما قول داد شرایط حضور استقلال در آسیا و خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را ظرف یک ماه برآورده کند.

چرا مدیرعامل استقلال قولش را عملی نکرد؟

به گزارش منیبان، با گذشت حدود دو ماه از آن برنامه همچنان خطر حذف از آسیا سه تیم پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان را تهدید می کند و آنها نتوانستند مجوز های حرفه ای شرکت آلمانی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری می‌کند را کسب کنند. البته یکی از ایرادات مهمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از نمایندگان ایران گرفته مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال است که خود وزارت ورزش هم باید در این زمینه قدم مهمی را بر دارد و معلوم نیست چرا در این زمینه تعلل شده است اما به هر حال پرسپولیس و استقلال هم نتوانستند اقدامات لازم را انجام داده و رضایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کنند. آنها البته در این مدت بدهی‌های زیادی را پرداخت کرده‌اند اما بدهی‌های انباشته دو باشگاه آنقدر زیاد است که به قول یکی از مدیران یک بدهی را که می دهیم سه بدهی دیگر بر جای می‌ماند.

حالا باید دید طی ۴۵ روز آینده نمایندگان فوتبال ایران می‌توانند مجوزهای لازم را کسب کرده و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند یا نه؟

وبگردی