بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره بازی استقلال مقابل پدیده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی را مشاهده کردم. نمایش استقلالی‌ها خوب بود. رمضانی در بازی قبلی خوب کار کرد و حالا خودش را به ترکیب اصلی رسانده است. در این بازی به او دوباره فرصت داده شد و خودش هم از این فرصت به خوبی استفاده کرد. گلی که او زد بر اثر انگیزه و تلاش به دست آمد و ای‌ کاش دیگر بازیکنان هم با همین تلاش و انگیزه به ترکیب اصلی برسند. درباره پدیده باید بگویم این تیم متاسفانه دچار مشکل شده و نباید چنین مباحثی برای این تیم مشهدی پیش بیاید.

وی در ادامه افزود: نمایش استقلال به طور کلی خوب بود. مدافعین کم اشتباه بودند و از فرصت‌های به دست آمده در خط حمله هم به خوبی استفاده شد. حمله از جناحین هم بدون نقص انجام شد. مخصوصا از سمت چپ که سلمانی نفوذ می‌کرد. سلمانی هم گل اول را زد و هم در گل دوم تاثیرگذار بود. خوشحالم که ژستد هم پس از فشاری که روی او بود گل بزند و موفق باشد. انتظار من تنها بهبود سبک بازی و زیبایی فوتبال است. استقلال خیلی بهتر از قبل کار کرده اما باز هم در زمینه فوتبال زیبا باید بهتر بازی کند.

پیشکسوت آبی‌پوشان عنوان کرد: بازی مقابل نود ارومیه را کنار بگذاریم می‌توانیم به این تیم نمره قبولی بدهیم. به نظر من استقلالی‌ها در آن بازی اشتباه کردند که ترکیب خود را با آن حجم از تغییر روانه میدان کردند. باید در بازی‌هایی مثل پدیده که در آن‌ها با چند گل جلو هستیم به این افراد بازی نداد نه در بازی‌هایی چون حذفی که تیم‌های حریف برای برد به میدان می‌آیند و هر حادثه‌ای ممکن است رخ بدهد.

پرورش‌خواه در ادامه درباره نتیجه‌گیری استقلال تا اینجای فصل گفت: نتیجه‌گیری استقلال خوب بوده و بهتر از این هم می‌شد نتایجی به دست بیاید. از لحاظ کیفیت فوتبال اما استقلال می‌تواند بهتر عمل کند. به طور مثال در بازی مقابل صنعت نفت استقلال خوب کار کرد. به طور کلی می‌توانم بگویم به آن اندازه که در امتیازگیری موفق بوده در ارائه نمایش زیبا موفق نبوده.

هافبک اسبق آبی‌پوشان درباره زوج مهدی‌پور و نیک‌نفس عنوان کرد: خط هافبک در بازی مقابل پدیده خوب کار کرد. خط هافبک نبض بازی را باید در دست بگیرد. اگر هافبک‌ها خوب کار کنند و بتوانند مهاجمین را به خوبی تغذیه کنند، تیم می تواند فرصت‌های خوبی داشته باشد.

پرورش‌خواه که مدتی است از او در سطح اول فوتبال ایران کمتر خبر شنیده می‌شود درباره این روزهای خود گفت: پس از دوران کرونا دیگر در پیشکسوتان استقلال فعالیت ندارم. دوره‌های مربیگری را گذرانده‌ام و دوست دارم در این زمینه فعالیت کنم. یک سری مسائل دست خود ما است و یک سری مسائل خیر. در صدد آغاز فعالیت یک آکادمی در انزلی هستیم و باید دید چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام// 4