شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فرهاد مجیدی#فولاد

بهمن طهماسبی: بازی با فولاد زیبا نمی‌شود

این فرهاد مجیدی آن فرهاد مجیدی نیست/ حالا ژستد با خیال راحت گل می‌زند/ استقلال شهرخودرو را سورپرایز کرد

مهاجم اسبق استقلال گفت: گلی که رودی ژستد در دیدار مقابل شهرخودرو زد او را از فشار هفته‌های قبل بیرون آورد تا با خیال راحت به دروازه فولاد حمله کند.

این فرهاد مجیدی آن فرهاد مجیدی نیست/ حالا ژستد با خیال راحت گل می‌زند/ استقلال شهرخودرو را سورپرایز کرد
خبرورزشی -

گلزنی مهاجمان تیم استقلال در دیدار مقابل شهرخودرو امیدواری زیادی برای طرفداران این تیم به وجود آورد که استقلال علاوه بر کم گل خوردن از این پس زیادتر هم گل بزند. بهمن طهماسبی در گفتگو با خبرورزشی، درباره دیدار شهر خودرو و استقلال همچنین گلزنی مهاجم فرانسوی این تیم حرف زد.

دیدار استقلال مقابل حریف مشهدی اش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی در شرایط جالبی آغاز شد که فرهاد مجیدی دو مهاجم بلند زن را آن جلو کنار هم بازی داد تا شهرخودرو را به نوعی سورپرایز کند. معمولاً در خط حمله یک مهاجم بلندقامت و یک مهاجم متوسط را کنار هم بازی می‌دهند. بازیکنی که سرعتی و تکنیکی باشد. ولی جالب تر این بود که ژستد و سلمانی چند قدم عقب تر هم می‌آمدند و همراه با حسین زاده و یامگا به فضاسازی برای خودشان و البته رمضانی کمک می‌کردند. در واقع کارشان این بود که با ضربات مستقیم، توپهای سوم را به درون ۱۸ قدم بزنند. البته از نقش موثر مهدی‌پور هم می‌توان به سادگی عبور کرد چون این بازیکن همزمان با پاس گلی که داد یک فوتبال کاملاً مطلوب را در این بازی به نمایش گذاشت.

گلی که مهاجم فرانسوی استقلال زد چه تاثیری در شرایط این بازیکن خواهد داشت؟

قطعاً بازیکنی که در خط حمله بازی می‌کند وقتی چند هفته نمی‌تواند گل بزند فشار زیادی را احساس می‌کند. اما پس از گلزنی می‌تواند در بازی‌های بعدی با خیال راحت تر و تمرکز بالاتری به امر گلزنی تیمش کمک کند.

این فرهاد مجیدی آن فرهاد مجیدی نیست/ حالا ژستد با خیال راحت گل می زند/ استقلال شهرخودرو را سورپرایز کرد

شکل بازی استقلال در دیدار مقابل شهرخودرو چطور بود؟

جالب است که فرهاد مجیدی برخلاف دفعات قبل که سرمربیگری استقلال را در اختیار داشت اهمیتی به گل خوردن تیمش نمی‌داد حالا تیمش را طوری آرایش می‌کند که برعکس آن زمان کمتر گل بخورد و با تکیه بر موقعیت سازی‌ها گل بزند. این نشان می‌دهد تلاش فرهاد مجیدی دیگر آن فرهاد مجیدی بی تجربه نیست و این بار عزمش برای قهرمانی جدی تر از همیشه است. همین که استقلال مسابقاتش روبروی تیم‌های مدعی قهرمانی را واگذار نکرده و کمتر گل می‌خورد این موضوع را ثابت می‌کند.

بازی با فولاد در تهران را چطور پیش بینی میکنید؟

قطعاً بازی زیبایی نخواهد بود. جواد نکونام با تفکرات دفاعی اش تیمش را طوری شکل داده که سخت می‌خورد. استقلال در این بازی باید بیشتر روی ضربات ایستگاهی و فوتبال سرعتی تکیه کند. البته با گلی که ژستد در این بازی زد فشار از روی او برداشته شد. می‌توان امیدوار بود تجربیات لیگ برتری اش در انگلیس در این دیدار به کمکش بیاید و جلوی فولاد گل بزند.