شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#کی‌روش#حمله#جادوگر#کارلوس

حمله جادوگر پرسپولیس به کارلوس کی‌روش

یکی از مهمترین اتفاقات این هفته برنامه اینترنتی 11، صحبتهای علی کریمی درباره کارلوس کی‌روش بود.

حمله جادوگر پرسپولیس به کارلوس کی‌روش

به گزارش منیبان؛ علی کریمی که در مقطعی رابطه بسیار خوبی با کارلوس کی‌ روش داشت و حتی دستیار او در تیم ملی شد، بعد از اختلاف کی‌روش با برانکو در جبهه مخالفان او قرار گرفت و حتما خاطرتان هست که این دو نفر چه صحبتهایی علیه یکدیگر کردند.

کریمی در مصاحبه ای گفت کی روش شهامت ندارد و کارلوس در جواب او گفت اگر شهامت نداشت، او را به عنوان دستیارش انتخاب نمی کرد چون از داخل فدراسیون می‌گفتند نباید این کار را کند.

حالا و بعد از گذشت سالها از آن ماجرا، کریمی به بهانه دعوای کی‌روش با علیرضا فغانی در بازی مصر و تونس در نیمه نهایی عرب کاپ، حرفهای قابل توجهی را درباره سرمربی تیم ملی مصر و سرمربی اسبق تیم ملی ایران زده است.

او گفته است: " در 8-9 سالی که کی‌روش در ایران بود، در 4 سال آخر متهم بودیم که علیه ایشان صحبت می‌کنیم اما الان وقتی ایشان جایی می‌رود که مدیریتش روی حساب و کتاب باشد، ایشان به مشکل می‌خورد دو قرارداد پایانی کی‌روش با کلمبیا و مصر را ببینید که به چه مشکلاتی برخورده است. درباره داستان آقای فغانی هم باید بگویم که این اتفاق یک چیز معمول است و خیلی از داور ها سوت می‌زنند و توسط وی آی آر نظرشان را بر می‌گردانند و ایشان(کی روش) خواسته شکستش را گردن شخص دیگری بیندازد."

 

 

وبگردی