شهر خبر

تردید بزرگ پدیده بارسا پس از پیشنهاد اسپانیا

عبدالصمد ازلزولی که به تیم ملی مراکش دعوت شده حالا شانس پوشیدن پیراهن اسپانیا را نیز پیدا کرده است.

به گزارش زنهار، از زمانی که ژاوی به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شده، او به تعداد زیادی از بازیکنان جوان میدان داده که بعضا توانسته اند جایگاهی ثابت در ترکیب نیز پیدا کنند. یکی از این بازیکنان عبدالصمد ازلزولی مراکشی است که در اسپانیا به او "عبده" می گویند.

عبده در بازی های اخیر بارسا بازیکن ثابت بوده و در پست بال چپ توانسته خوش بدرخشد اما این بازیکن 20 ساله که فصل گذشته از هرکولس به تیم دوم بارسا ملحق شد، به اردوی مراکش برای جام ملت های آفریقا دعوت شده است. او محصول آکادمی هرکولس است و از 11 سالگی در عضویت این باشگاه بود که سال گذشته با پیشنهاد بارسا راهی این باشگاه شد. او برای تیم دوم بارسا بازی می کرد ولی در یک ماه و نیم گذشته به تیم اول انتقال پیدا کرده است.

عبده در این مدت 7 بازی انجام داده، در 5 بازی اخیر برای بارسا ثابت به میدان رفته و یک گل نیز به اوساسونا زده است.

طبق ادعای مارکا، فدراسیون فوتبال اسپانیا به عبده اطلاع داده است که در اردوی بعدی شانس دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا را خواهد داشت هرچند هیچ تضمینی به او در این زمینه داده نشده است. همین پیشنهاد باعث شده تا عبده دچار تردیدهایی شود.

از یک سو او دوست دارد برای مراکش، کشور زادگاهش به میدان برود و از سوی دیگر بازی در  تیم ملی اسپانیا می تواند برای هر فوتبالیستی یک رویا باشد. عبده ژانویه پیش رو گذرنامه اسپانیایی دریافت خواهد کرد و مشکلی برای پوشیدن پیراهن اسپانیا نخواهد داشت؛ این در حالی است که سرمربی مراکش شب گذشته در جریان یک مصاحبه گفت که عبده بی تاب پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است و حال باید دید او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.