شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبالیست#لیگ برتری

مرگ دردناک فوتبالیست لیگ برتری دقایقی قبل از پایان بازی+ فیلم دردناک

مخلد الرقادی بازیکن تیم فوتبال مسقط، پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

مرگ دردناک فوتبالیست لیگ برتری دقایقی قبل از پایان بازی+ فیلم دردناک

به گزارش منیبان؛ این بازیکن 29 ساله تیم فوتبال مسقط عمان در جریان گرم کردن پیش از بازی دچار حمله قلبی شدیدی شد. قرار بود این بازی که یکی از مسابقات ششمین هفته لیگ حرفه‌ای فوتبال عمان است، بین باشگاه مسقط و السویق در ورزشگاه السیب برگزار شود که به علت فوت الرقادی لغو شد.

اعضای تیم پزشکی حاضر در صحنه بلافاصیله بالای سر الرقادی حاضر شدند و او را با آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند. اما او پیش از رسیدن به بیمارستان جان سپرد. علت مرگ وی سکته قلبی اعلام شده است. الرقادی بازیکن آزاد تیم مسقط بوده که تابستان گذشته از تیم فنجا جدا شده است.

 

رفتار واکنش برانگیز فدراسیون عمان

بعد از این اتفاق تلخ، واکنش فدراسیون فوتبال عمان نیز باعث عکس‌العمل‌ها و انتفادایت زیادی شد. این فدراسیون تمامی بازی‌های این هفته فوتبال عمان را طبق روال برنامه ریزی شده، برگزار کرد.

شبکه عمان در توئیتر نوشت: حیرت و خشم جامعه ورزش به فدراسیون فوتبال عمان بالا گرفت. علت این امر برگزاری بدون تعویق بازی السیب و عمان کلاب در همان ورزشگاهی است که الرقادی درگذشت.

 

جابر العجمی روزنامه نگار عمانی در توییترش در اعتراض به فدراسیون نوشت: چه کسی تصمیم گرفت یک مسابقه را در همان ورزشگاهی که شاهد یک مرگ بود، به پایان برسانند. هیئت مدیره فدراسیون فوتبال! جان یک مرد جوان در همین زمین مسابقه از دست رفته است.

احمد الاسمی روزنامه نگار ورزشی در توئیتی گفت: فدراسیون فوتبال! اتفاقی که امروز افتاد یک ننگ فراموش نشدنی است. چگونه می‌توان مسابقات را تکمیل کرد وقتی روحی گران بها را از دست داده‌ایم.

وبگردی