شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت اطلاعات#وزیر اطلاعات

حجت‌الاسلم خطیب:

وزارت اطلاعات خود را موظف به از بین بردن زمینه انحصار می‌داند

وزارت اطلاعات خود را موظف به از بین بردن زمینه انحصار می‌داند

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند شرایطی که زمینه انحصار رابرای عده‌ای فراهم کرده است، از بین ببرد.  

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری استان لرستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت و یاد خاطره‌ سردار شهید سلیمانی گفت: امروز جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به محاصره درآورده است.

وی خاطرنشان کرد: سران غربی و مدعیان استراتژیست، دشمنان رسمی ما و حتی رژیم صهیونیستی، واقف و معترفند قدرت نظام اسلامی و انقلاب و جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که نه تنها به وجود بلکه به اقتدارش اعتراف دارند و آمریکایی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، پرهزینه و پرهیاهو وارد منطقه شد، درحال خروج است و امروز کشورهای همسایه و منطقه برای تعامل با این دولت و نظام تلاش می‌کنند.

وزیر اطلاعات، ارتقاء و تثبیت امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه وزارت اطلاعات دانست و گفت: همه می‌دانند ایران قدرتمندی که به وسیله نفس قدسی امام (ره) و خون شهدا بیمه شده و با رهبری فرزانه و حکیم هدایت می‌شود به عنوان قدرت منطقه‌ای در جهان نقش آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام خطیب با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی کشور افزود: کالاهایی که با سرمایه مردم خریداری و حتی چندین ماه در گمرکات انبار شده بود؛ با اقدام جهادی و پیگیری دولت ترخیص شد و دراختیار مردم قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مردم در این دوره با حضورشان در صحنه و انتخاب دولت ولایی و انقلابی، شرایط را برای خدمت و فعالیت‌های انقلابی فراهم کردند، افزود: توجه به معیشت مردم و توسعه زیر ساخت‌ها که تأمین‌کننده معیشت مردم باشد، از اولویت‌های دولت سیزدهم است که خوشبختانه امروز به رغم همه فشارها، دسترسی نظام به ذخائر ارزی بیشتر شده و در فروش نفت با مشکلات کمتری مواجه هستیم.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند شرایطی که زمینه انحصار رابرای عده‌ای فراهم کرده است از بین ببرد.

حجت‌الاسلام خطیب، سفر رئیس‌جمهور به لرستان را پر خیر و برکت دانست و افزود: لرستان مسئولان خوب و نمایندگان فعالی دارد که ان‌شاءالله با جدیت اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان را پیگیری نمایند تا به نتیجه برسد.

وی، لرستان را مهد علما و دانشمندان و از قدیمی‌ترین کانون‌های تمدنی و فرهنگی جهان دانست و گفت: سلحشوری و فداکاری مردم لرستان در همه‌ برهه‌های انقلاب و دفاع مقدس زبانزد عام وخاص است که همه باید خدمتگزار این مردم باشیم.

وزیر اطلاعات گفت: برای به فعلیت درآمدن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف نیازمند همت مسئولانی است که جهادی فکر، جهادی عمل و جهادی خدمت می‌کنند.

در پایان جلسه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان برگزار شد و مدیرکل جدید معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

حجت‌الاسلام خطیب در این سفر با حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان لرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است وزیر اطلاعات در بدو ورود به استان لرستان در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ علما و شهدا ادای احترام کرد.

منبع: مهر