شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#خوزستان#فولاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

خلاقیت در لیگ کم شده است / کیفیت زمین روی بازی ما تأثیر گذاشت

خلاقیت در لیگ کم شده است / کیفیت زمین روی بازی ما تأثیر گذاشت

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کیفیت زمین روی بازی ما تأثیر گذاشت و باید شرایط زمین را خوب کنیم چون این موضوع به ما ضربه می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه جمعه بعد از بازی مقابل نفت آبادان در کنفرانس خبری گفت: هیچکدام از دو تیم دوست نداشتند بازی را ببازند و هر دو تیم بازی فیزیکی را ارائه کردند.

وی افزود: سعی کردیم بازی را آرام کنیم اما زمین ما شرایط بدی دارد و حتی به باشگاه هم این موضوع را گفته‌ام و در نیمه اول باید توپ را وارد دروازه می‌کردیم اما به خاطر زمین این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: کیفیت زمین روی بازی ما تأثیر گذاشت و باید شرایط زمین را خوب کنیم چون این موضوع به ما ضربه می‌زند. هفته گذشته من دو بار این مسئله را عنوان کردم.

وی ادامه داد: تیم‌ها اینجا بسته و فشرده بازی می‌کنند به طوری که حداقل امتیاز را بگیرند و امروز هم نفت‌آبادان بازی فشرده، بسته و سنگینی را ارائه داد و به نظرم نفت اگر همین گونه در مابقی مسابقات بازی کند جایش بالای جدول است.

نکونام افزود: آنها امروز خیلی منسجم بازی کردند، فیزیکی و درگیرانه مقابل ما عمل کردند که به علی منصوریان به خاطر چنین تیمی تبریک می گویم. تیم‌شان خوب بازی کرد به خاطر اینکه از اینجا یک امتیاز گرفتند، قطعاً خوشحال هستند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که امتیازات خانگی از دست ما برود، تصریح کرد: ما باید کمی این شرایط را بیشتر تمرین کنیم چون تیم‌ها اینجا بسته بازی می‌کنند و باید گل بزنیم و اجازه دهیم امتیازات راحت از زمین ما خارج شود.

نکونام با اشاره به مشکلات کم گلی که در لیگ افزود: فاصله بازی‌ها در لیگ کم و این موضوع برای همه تیم‌ها سخت است.

وی گفت: خلاقیت در فوتبال ما کم شده و شاید به اندازه انگشتان یک دست باشند که بتوانند در لحظه نتیجه را تغییر دهند اما قبلاً این‌طور نبود و بازیکنی داشتیم که خلاق و گلزن بودند.

نکونام افزود: ما خلاقیت کم داریم و اینکه راحت‌ترین کار دفاع کردن است و می‌گویند دفاع می‌کنیم و روی ضربات ایستگاهی ممکن است موقعیت ایجاد شود اما در جریان بازی، مسابقه را بردن شاید کمی سخت باشد.

وی گفت: در فوتبال ایران دفاع کردن را انجام می‌دهند همین باعث شده خلاقیت از فوتبال ما برود. استعدادها کم هستند و آنهایی هم که هستند از ایران رفته‌اند و امیدوارم بتوانیم شاهد رشد کیفی و گل‌های بیشتر در لیگ برتر باشیم.