به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص حواشی ایجاد شده برای این باشگاه اظهار داشت: متاسفانه از سالیان گذشته با این مشکل مواجه بودیم که افراد غیرتخصصی و ناکارآمد در راس این باشگاه قرار گرفتند و صاحب پست‌های کلیدی شدند. سالهاست با مشکل مدیریتی دست و پنجه نرم می کنیم در باشگاه پرسپولیس و همین موضوع زمینه ساز حواشی می شود.

وی ادامه داد: باید تدابیری اندیشید کسانی که خاک ورزش و فوتبال را خورده اند به میدان وارد شوند. افرادی را درحال حاضر داریم که هم رزومه ورزشی خوبی دارند و هم اینکه از لحاظ مدیریتی متخصص هستند که می توانند شرایط باشگاه را بهبود ببخشند.

کلهر افزود: با توجه به اینکه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش است و به توانایی های ایشان اعتقاد داریم از او می خواهم که بهترین انتخاب را برای باشگاه داشته باشند. تصمیماتی که دکتر سجادی می گیرند قطعا تاثیرگذار است و افرادی باید در بدنه دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد که بتوانند از لحاظ مدیریتی با مشکل مواجه نشوند.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: توصیه می کنم به پیشکسوتان که به تصمیم های دکتر سجادی اعتماد کنند چون ایشان از جنس ورزش است و سالها در این حوزه زحمت کشیده و قطعا اگر به او فرصت دهیم می تواند تحول اساسی در فوتبال ایجاد کند.

انتهای پیام//