به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اسماعیل حلالی قهرمانی نیم فصل لیگ برتر امیدهای تهران را به دست آوردند.

محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، پس از این بازی، به اعضای تیم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند، تیم امید، پرسپولیس را پس از سال‌ها صاحب عنوان قهرمانی در رقابت‌ها کند.

سرخ پوشان امید در حالی این سورپرایز را رقم زدند که در هفته‌های گذشته فاصله امتیازی تیم‌های پایین‌تر در جدول نسبت به پرسپولیس کمتر شده بود و همین امر، اهمیت نتیجه بازی امروز را بیشتر می‌کرد.

اسماعیل حلالی، امروز شاگردان خود را در خانه فولاد ویژن به مصاف حریف خود فرستاد و این بازی را در روز شکست سایپا با نتیجه 3 بر یک به سود خود پایان داد. سرخپوشان امید به این ترتیب صدر جدول را باز پس گرفتند.  علی شرافت، امیر حسام صفی‌زاده و حسین حاجی‌زاده گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه به ثمر رساندند.

ابوالفضل سلیمانی، شهاب‌الدین دهقانیان، حسین حاجی زاده، امیر حسام صفی‌زاده،سید محمد حسین سیدی، جواد امیدی، علی شرافت، علی تیموری، سید علیرضا محمدی، علیرضا خدادادی، سید علیرضا میر سلطانی، کسری فرمانی‌فرد، مهدی محمدی و اسماعیل بادامه نفراتی بودند که در این دیدار با هدایت حلالی به میدان رفتند.

انتهای پیام//