شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

تازه ترین اخبار درباره پرونده نامعلوم قاضی منصوری/ ادعاهای جدید

کدخبر: 464071
پرونده مرگ قاضی منصوری به کجا رسید؟

به گزارش اقتصادنیوز ، جمهوریت نوشت: وکیل خانواده منصوری از تایید دادخواست خواهر و برادر قاضی منصوری برای نفی نسب دخترخوانده وی خبر داد.

سید محمود علیزاده طباطبایی ، وکیل برادر قاضی غلامرضا منصوری از حکم دادگاه درباره پرونده وی خبر داد و گفت: این جلسه دادگاه به درخواست خواهر و برادر قاضی منصوری در ارتباط با بررسی خویشاوندی فرزند خوانده قاضی منصوری در جهت تعیین ولی دم و ورثه برگزار شده بود که با توجه به این که دخترخوانده قاضی منصوری از ارائه نمونه DNA خودداری کردند حکم به نفی نسب صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: از حالا به بعد پیگیری موضوع این پرونده در صورت تمایل و ادامه کار توسط خواهر و برادر ایشان صورت می گیرد.

یکسال پس از آن که خبر خودکشی غلامرضا منصوری ، قاضی بازنشسته اجراییات بخش لواسانات که نامش در پرونده اکبر طبری نیز برده شده بود منتشر شد، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده منصوری در گفت و گویی خبر داد که مرحوم قاضی منصوری بچه‌دار نمی‌شدند و سال‌ها پیش دختری را به فرزندی قبول کرده و شناسنامه دختر را نیز به نام خود گرفته‌ ، اما با توجه به عدم تمایل فرزندخوانده وی به پیگیری پرونده مرگ ایشان، خواهر و برادر قاضی منصوری درخواست نفی نسب برای تعیین تکلیف موضوع انحصار وراثت و پیگیری پرونده مرگ ایشان را دارند.

علیزاده طباطبایی ، پیش از این گفته بود  که با مراجعه خواهر و برادر قاضی منصوری، وکالت ایشان را قبول و شکایت را در دادسرای جنایی ثبت کرده است اما برای ادامه کار باید منتظر انجام کارهای انحصار وراثت می شدیم که گره های جدیدی در مساله پیش آمد و دختر خوانده ایشان اعلام کرد تمایلی برای پیگیری پرونده مرگ قاضی منصوری در دادسرای جنایی ندارد.

وی در اینباره تاکید کرده بود: «با توجه به این که شناسنامه این خانم به نام قاضی منصوری گرفته شده ، بر اساس درخواست خواهر و برادر ، درخواست ارائه دی ان ای از دخترخوانده قاضی منصوری برای نفی نسب داده شده است تا در موعد مقرر نمونه دی ان ای را به دادگاه ارائه دهند.