شهر خبر

عجیب ترین اتفاق ممکن برای آغاز بدون تاخیر بازی استقلال و شهر خودرو

پس از پارگی تور دروازه ورزشگاه ثامن اتفاق افتاد ؛ نخ شیرینی به کمک برگزار کننده های بازی شهر خودرو - استقلال آمد !

پس از پارگی تور دروازه ورزشگاه ثامن اتفاق افتاد ؛ نخ شیرینی به کمک برگزار کننده های بازی پدیده - استقلال آمد !

پس از پارگی تور دروازه ورزشگاه ثامن در آستانه بازی استقلال و شهر خودرو اتفاق عجیبی رخ داد و نخ شیرینی به کمک برگزار کننده ها آمد و باعث حل مشکل شد تا بازی با کم ترین تاخیر برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نخ شیرینی کمک کرد تا دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو در مشهد با تأخیر کمتری آغاز شود.

از جمله اتفاقات عجیب و غریب در لیگ حرفه ای فوتبال کشورمان پیش از شروع دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو ناآماده بودن دروازه استادیوم ثامن مشهد برای برگزاری این مسابقه بود.

لحظاتی پیش از شروع مسابقه مشخص شد تور یکی از دروازه های استادیوم ثامن الائمه مشهد دچار پارگی است و به همین خاطر داور مسابقه از ناظر بازی درخواست کرد برای رفع این مشکل اقدام کند.

اتفاق جالب این بود که در تصاویر تلویزیونی به طور واضح مشخص شد داور چهارم بازی با در دست داشتن نخ شیرینی صورتی رنگ به سمت دروازه رفت و با ایستادن روی چهارپایه، بخشی از تور دروازه که از تیر دروازه جدا شده بود را با نخ شیرینی در محل خود نصب کرد تا بازی با وقفه کمتری استارت بخورد. با این همه دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با ۵ دقیقه تاخیر سوت خورد.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داد که مسئولان برگزاری این مسابقه باید چند ساعت پیش از شروع این دیدار همه موارد این چنینی را مد نظر قرار می‌دادند.