شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رییس فدراسیون

سردبیر طرفداری در برنامه ورزشگاه: رییس فدراسیون گفته بود مجوز سرخابی ها را گرفتم، آن روز به مردم دروغ گفت یا امروز؟

  • فدراسیون برای پرت کردن حواس رسانه ها از پرونده VAR به کمیته بدوی دستور داد که به استقلال و پرسپولیس سخت بگیرد
  • با این سختگیری طبیعی بود که استقلال و پرسپولیس مجوز نمی گیرند
  • بعد از اینکه دوستان متوجه شدند سختگیری خطرناک است، به استیناف گفتند که مهلت بدهد!
  • دوستان تعریف مهلت را نمی داستند؛ مهلت بین تصمیم اولیه کمیته بدوی تا تایید یا رد تصمیم در کمیته استیناف تعریف شده است
  • نمی شود کمیته استیناف بگوید 3 ماه مهلت می دهم؛ AFC می گوید یا ما مجوز می دهیم یا نمی دهیم
  • می خواهند مسابقات را قرعه کشی کنند، نمی شود که بگویند این تیم باشد به شرطی که وارد مسابقات شود!
  • این دقیقا ادامه شوخی VAR آفلاین است. VAR یا هست یا نیست، چیزی به نام VAR افلاین وجود ندارد
  • چند روز پیش عزیزی خادم در دیدار با صدری و آجورلو تایید کرد مجوز را گرفتم؛ مدیران سرخابی هم بلند بلند از ایشان تشکر می کردند!
  • یا آن روز به مردم دروغ گفته شده که مجوز را گرفته اند یا امروز دروغ گفته می شود که مجوز را نگرفته اند
  • در روزهایی که تن هوادار استقلال و پرسپولیس می لرزد، در اصفهان برای روسای هیات ها جلسه می گذارند
  • اگر دوستان می توانند 4 روزه هم روسای هیات ها را در یک هتل گران قیمت در اصفهان جمع کنند، چرا مجمع را برگزار نمی کنند؟
  • پست غیرقانونی در فدراسیون داریم؛ دوران سرپرستی نایب رییس اول و دوم تمام شده است!
  • نامه 22 دسامبر AFC برای استقلال و پرسپولیس تعیین کننده است؛ دوستان نامه را منتشر کنند تکلیف مشخص شود
  • فدراسیون گاف داد و یکی از اسطوره های فوتبال ما را به قربانگاه فرستاد

برنامه ورزشگاه مطابق معمول امروز جمعه (3 دی) از شبکه پنجم سیما پخش شد. در بخشی از این برنامه، افشین عبداللهیان و حافظ کاظم زاده در تماس تلفنی با مهدی هژبری، درخصوص احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا و همچنین اتفاقات روز فوتبال ایران با سردبیر رسانه طرفداری گفتگو کردند. در ادامه صحبت های مهدی هژبری را می بینید و می خوانید:

به گزارش طرفداری، مهدی هژبری با اشاره به اینکه مجوز حرفه ای در ایران صادر می شود گفت:

کل ماجرا از شوخی فدراسیون با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شروع شد. در روزهایی که برنامه ورزشگاه و در کنارش رسانه طرفداری و چند رسانه دیگر روی قضیه VAR و پشت پرده همکاری واسطه فدراسیون با شرکت مشکوک هنگ کنگی نور انداختند، دوستان تصمیم گرفتند حواس رسانه ها را به سوی دیگری ببرند. فدراسیون به کمیته بدوی دستور داد که به استقلال و پرسپولیس سخت بگیرد. مستندات این اتفاق موجود است و اظهارات دو عضوی که شهاب عزیزی خادم وارد کمیته بدوی کرد نیز مهر تاییدی بر این موضوع است. آنها گفتند آقای عزیزی خادم که آن زمان دکتر بود و الان مهندس شده است، تاکید دارند که امسال سختگیری کنیم. با این سختگیری طبیعی بود که استقلال و پرسپولیس مجوز نمی گیرند. بعد از اینکه دوستان متوجه شدند این سختگیری خطرناک است، از کمیته استیناف خواسته شد مهلتی به استقلال و پرسپولیس بدهند اما نمی دانستند تعریف مهلت چیست!

مهلت بین تصمیم اولیه کمیته بدوی تا تایید یا رد تصمیم در کمیته استیناف. نمی شود کمیته استیناف بگوید 3 ماه مهلت می دهم! AFC می گوید یا ما مجوز می دهیم یا نمی دهیم. یا رد می کنیم یا تایید می کنیم. چیزی را مشروط نمی گذارد. می خواهند مسابقات را قرعه کشی کنند، نمی شود که بگویند این تیم باشد به شرطی که وارد مسابقات شود! نمی شود چنین چیزی. این دقیقا ادامه شوخی VAR آفلاین است. VAR یا هست یا نیست، چیزی به نام VAR افلاین وجود ندارد. یا داور برایش می فرستند یا نمی فرستند! اگر فرستادند VAR استفاده می شود، نفرستند، VAR آفلاین شوخی است.

یک سوال برای من پیش آمده است. اگر دوستان توانسته اند با ارتباطی که با AFC دارند مجوز را بگیرند، همانطور که چند روز پیش شهاب عزیزی خادم در دیدار با آقای صدری و آقای آجورلو تاکید کرد که من مجوز حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا را گرفتم. فیلمش هم موجود است. دقیقا گفتند مجوز گرفتم و آقایان صدری و آجورلو هم بلند بلند از ایشان تشکر می کنند دستتان درد نکند برای ما مجوز گرفتید. یا آن روز به مردم دروغ گفته شده که مجوز را گرفته اند یا امروز دروغ گفته می شود که مجوز را نگرفته اند. چنین چیزی نمی شود. دقیقا در روزهایی که تن هوادار استقلال و پرسپولیس می لرزد، یک جلسه ای در اصفهان می گذارند و اعضای هیات های فوتبال را با خانواده به اصفهان دعوت می کنند. جلسه ای که هیچ دلیل منطقی پشتش وجود ندارد. دوستان می گویند خواستیم از روسای هیات ها که دور هم جمع بشوند و از آنها بخواهند تا با نمایندگان مجلس استان شان صحبت کنند و درخواست بدهند اساسنامه اصلاح شود. روزی که آقای شریفی در برنامه کادر فنی شبکه ورزش شرکت کردند، همین را از روسای هیات ها درخواست کردند. پیامش را من هم دارم. همه اهالی فوتبال دارند. در گروه فدراسیون اعلام کردند نظر به چیزی که آقای سخنگو گفتند شما هم این کار را انجام دهید و از نمایندگان مجلس بخواهید موضوع اصلاح اساسنامه را جدی بگیرند. آیا واقعا تکرار این مساله انقدر مهم بود؟ و یک نکته مهم تر، اگر دوستان می توانند 4 روزه هم روسای هیات ها را در یک هتل گران قیمت در اصفهان جمع کنند، چرا مجمع را برگزار نمی کنند؟ دو پست غیرقانونی در فدراسیون داریم، نایب رییس اول و دوم دوران سرپرستی شان تمام شده است. یک عضو غیرقانونی در هیات رییسه داریم، عضوی که قبلا نماینده باشگاه ها بوده و الان دیگر مدیر نیست. چرا اینها تغییر نمی کنند؟ چرا قانون را اصلاح نمی کنید؟ حتما باید به موضوع فرعی بپردازید تا حواس رسانه ها به موضوع استقلال و پرسپولیس باشد.

مهدی هژبری در پاسخ به این پرسش که آیا قضیه حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا حل شدنی است؟ افزود:

من نامه 22 دسامبری که از AFC آمده است را نخوانده ام. اگر دوستان لطف کنند نامه را منتشر کنند، آن نامه تعیین کننده است. اگر نامه گفته ظرف 5 روز ابهامات را برطرف کنید یعنی این دو تیم در آسیا می مانند. اگر گفته باشد دفاعیه را نسبت به تصمیم ما که شما را حذف کرده ایم، بدهید یا تیم جدید معرفی کنید دیگر دو تیم هیچ شانسی ندارند.

سردبیر طرفداری در بخش پایانی صحبت هایش گفت:

یک نکته آقای کاظم زاده، اگر دوستان این مساله را از چهارشنبه شب مدیریت نمی کردند، امروز برنامه ورزشگاه اختصاص داشت به گافی که فدراسیون فوتبال داد و یکی از اسطوره های فوتبال ما (مهدی مهدوی کیا) را به قربانگاه فرستاد و خرج عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه کرد. با همین پرداختن به استقلال و پرسپولیس، نگاه رسانه ها عوض شد.