شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی#داوران#پایان سال

نامه‌نگاری فدراسیون کشتی برای عدم تنزل درجه داوران ایرانی


نامه‌نگاری فدراسیون کشتی برای عدم تنزل درجه داوران ایرانی

با توجه به عدم کنترل درجه داوران بین المللی ایران، احتمال تنزل درجه بسیاری از آنها در پایان سال ۲۰۲۱ وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوران بین المللی باید هر کدام در طول سال با حضور در مسابقات مورد تایید اتحادیه جهانی کنترل درجه شوند اما این امکان به دلیل شیوع کرونا و وضعیت بد کشور از نظر تعداد مبتلایان و قربانیان در سال 2021 فراهم نشد تا مسابقه بین المللی در ایران برگزار شود یا داوران ایران به  مسابقات بین المللی اعزام شوند.

به این شکل تعداد زیادی از داوران بین المللی کشتی ایران فرصت کنترل درجه را پیدا نکردند و در حالت طبیعی می‌بایست با تنزل درجه مواجه می‌شدند. پیش از این محمد مصلایی‌پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی به تسنیم خبر داده بود که رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در اسلو به ایران قول داده که داوران ایرانی با تنزل درجه مواجه نخواهند شد و به خاطر کرونا شرایط آنها در تصمیم گیری لحاظ خواهد شد.

در این رابطه فدراسیون کشتی در 6 ماه گذشته مکاتبات و نامه‌نگاری‌های زیادی با اتحادیه جهانی داشته و در نهایت در لیست اعلام شده از سوی UWW هیچ داور ایرانی با تنزل درجه مواجه نشد.


انتهای پیام/

 

انتهای پیام/