به گزارش برنا؛ پس از پیروزی برابر حریفی از لیگ دسته اول در جام حذفی و حضور در جمع 16 تیم برتر این رقابت ها، پرونده پرسپولیس در مسیر تکرار موفقیت در لیگ برتر از امروز با دیدار این تیم روبروی ذوب آهن پی گیری می شود و سرخ پوشان در دیداری خانگی روبروی مهدی تارتار و شاگردان به میدان می روند.

پرسپولیس که آخرین بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی برابر پیکان در چارچوب هفته دهم به پایان رساند در بازی خانگی امروز خود در حالی در یازدهمین جدالش در لیگ برتر در دوره بیست و یکم به میدان می رود که در تلاش است با کسب برد دیگری، سه امتیاز کامل این بازی را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرده و با دست پر این میدان را پشت سربگذارد.

اگرچه شاگردان یحیی در این دیدار در خانه شرایط ویژه ای را پیش روی دارند اما با تمرکز و توان بالای برای تقابل روبروی تیم مهدی تارتار مهیا می شوند و می خواهند با ارائه نمایشی خوب در این دیدار تمام سه امتیاز این بازی را به نام خود به ثبت برسانند، این در حالی است که اگر چه ذوبی ها در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته اند و در آخرین بازی خود در لیگ برتر در اصفهان برابر هوادار متحمل شکشتی خانگی شدند اما بی گمان این تیم برای تقابل برابر قهرمان 5 دوره متوالی لیگ برتر از انگیزه های ویژه ای برخوردار است و با تمام قوا و با تمرکز بالا برای این بازی آماده شده اند.

پرسپولیس که در بازی اخیر خود در جام حذفی به تعدادی از مهره های اصلی و شاخص خود استراحت داده بود باتغییر چهره در بازی پیش روی خود برابر ذوب آهن به میدان می رود، این در حالی است که از اردوی پرسپولیس خبر می رسد سرخ ها برای این دیدار از بین مهره های اصلی خود محروم و مصدومی ندارد و این مساله دست کادرفنی پرسپولیس را برای چیدمان ترکیب ایده آل برای تیمش در بازی برابر شاگردان مهدی تارتار باز می گذارد. این در حالی است که از اردوی ذوبی ها نیز خبر می رسد این تیم هم با در اختیار داشتن تمام مهره های خود به تهران آمده است تا بتواند با تمام قوا روبروی پرسپولیس به میدان برود.

رویارویی یحیی با تیمی که سابقه مربیگری در آن را در کارنامه اش داشته در حضور مهدی تارتاری که سابقه بازی و مربیگری (به عنوان دستیار) در پرسپولیس را دارد، می تواند نقطه عطف ویژه ای برای دیدار امروز پرسپولیس و ذوب آهن باشد، دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و این مساله می تواند دوئل گل محمدی و تارتار را به یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته از لیگ برتر تبدیل کند.

لازم به ذکر است  دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان  روز جمعه سوم دی ماه از ساعت 17 در حالی در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود که طبق اعلام کمیته داوران مهدی سیدعلی، سعید علی نژادیان،  آرمان اسعدی و امیر عرب براقی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.  

انتهای پیام// 3