شهر خبر

چرا برخی کشورها از شهادت ایرلو شاد شدند؟

در زمانی که کشورهای متجاوز به یمن گوی سبقت را از یکدیگر برای اعزام سفرایشان به رژیم صهیونیستی به عنوان غاصب قدس و مقدسات اسلامی ربوده بودند تا جنایات این رژیم علیه فلسطینیان، مسلمانان و اعراب را توجیه کنند، جمهوری اسلامی ایران حسن ایرلو از بهترین فرزندان این آب و خاک را به یمن فرستاد تا حامی مردم مظلوم این سرزمین باشد.

چرا برخی کشورها از شهادت ایرلو شاد شدند؟

به گزارش منیبان از العالم، ایرلو که به خاطر استنشاق گازهای شیمیایی در زمان جنگ تحمیلی رژیم صدام دچار مصدومیت شده بود به رغم آثار این مصدومیت و شیوع ویروس کرونا ترجیح داد در یمن بماند تا صدای مظلومیت مردم این سرزمین را به خاطر 7 سال جنگ، گرسنگی، بی دارویی و محاصره به گوش جهانیان برساند.

سرانجام ایرلو که به کرونا مبتلا شده بود به خاطر همکاری نکردن کشورهای متجاوز برای انتقالش به ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد و در مسیر شکستن محاصره مردم مظلوم یمن به شهادت رسید.

شهادت ایرلو به این شکل، نشانه انحطاط اخلاقی، ناامیدی، یاس، شکست و ناتوانی دشمن در برابر مردم یمن به ویژه در برابر حمایت آن شهید از مظلومیت مردم یمن بود، بهترین نشانه این انحطاط وقتی بود که رسانه های دشمن با دروغ پردازی ادعا کردند رابطه دولت نجات ملی در صنعا و ایران دچار تنش شده و به همین دلیل این دولت از سفیر ایران خواست یمن را ترک کند.

این دروغ پردازی آشکار نشانه انحطاط اخلاقی رسانه های دشمن و سرخوردگی شان است که به همین دلیل کوشیدند با این نوعه دروغ پردازی بر شکست خود در برابر پایداری افسانه ای مردم یمن به ویژه در جبهه مأرب سرپوش بگذارند.

به همین دلیل کشورهای متجاوز به یمن از شهادت ایرلو خوشحالند چرا که خاری در چشم آنان و حامی پیروزی های مردم یمن بود که با فعالیتهایش دشمن را دچار چالش کرده بود، او که صدای مظلومیت مردم یمن بود و دروغ پردازی های این کشورها در جنگ 7 ساله شان علیه مردم یمن را افشا کرده بود.

وبگردی